Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa edelleen paloi eilen illalla jouluvalot etupihalla..ei voi käsittää.

Vierailija
09.04.2016 |

Vissiin kärsii pahasta masennuksesta, koska vieläkään auringonpaiste riitä päivisin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö ne jouluvalot sinun elämääsi jotenkin? Katsos kun maailmassa on paljonkin asioita, joita ei aina käsitä...

Vierailija
2/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla on joku kyttäysvimma, kertoen, ettei sulla oo tarpeeksi ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tais jättää ne jouluvalot puihin ja pensaisiin, koska ne menevät niin helposti rikki, kun niitä irrottelee. Mutta ei siitä montaa viikkoa ole, kun vielä paloivat. Järkyttääkö?

Vierailija
4/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy välillä juhannuksenakin Joulupukki.

Vierailija
5/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tais jättää ne jouluvalot puihin ja pensaisiin, koska ne menevät niin helposti rikki, kun niitä irrottelee. Mutta ei siitä montaa viikkoa ole, kun vielä paloivat. Järkyttääkö?

On aika ruman näköistä keväästä syksyyn jos muovit puissa ja pensaissa. Mä olen ratkaisuut asian niin, että jos en jaksa huolehtia, en laita ollenkaan. Meillä ei siis ole jouluvaloja :) ohis

Vierailija
6/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika ruman näköistä keväästä syksyyn jos muovit puissa ja pensaissa. Mä olen ratkaisuut asian niin, että jos en jaksa huolehtia, en laita ollenkaan. Meillä ei siis ole jouluvaloja :) ohis

Mä en edes itse kauheasti huomaa niitä, paitsi jos menee ihan lähelle katsomaan. Missä mä puhuin huolehtimisesta? Mies sanoi, että viimeksi, kun niitä irrotteli, menivät rikki, joten parempi jättää ensi syksyyn. Meillä ei ole juurikaan pihavaloja, joten jouluvalot toimivat pihavaloina pimeään aikaan.

Vierailija
7/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että ne ovat jouluvalot? Jos ne ovatkin vain pihavaloja tai parvekevaloja tai tunnelma valoja sisällä . Itsellä joku em. palaa n. 8 kk vuodessa.

Vierailija
8/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähistöllä on talo jonka ikkunoilla on ympäri vuoden joulukyntteliköt. Valoja niissä ei ole enää.

On ilmeisesti ihan sika raskasta ottaa ne pois ikkunaladoilta....

Vierailija
9/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin järkyttää se, että energiaa tuhlataan surutta. Viime talvenakin oli hilkulla, ettei jouduttu ostamaan Venäjältä lisäenergiaa kun omat ei riittäny kaikelle kansalle.

Vierailija
10/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä enää kannata pois ottaa. Jouluun on vaivaiset 8,5 kuukautta.

Vierailija
11/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niissä joulupukin kuvia, vai mistä tunnistit ne jouluvaloiksi?

Vierailija
12/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, kivaa, tykkään jouluvaloista. :D

(hyppii tasajalkaa ja taputtaa karvaisia käsiään)

Vierailija
13/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin joulutähden ikkunassa viime viikolla. Energiantuhlausta. Pitäisi nykyihmisten osata ajatella turhaa luonnonvarojen haaskausta. Ja kyllä se kuluttaa energiaa, kun tuhannet suomalaiset polttelevat valojaan vielä vappunakin.

Vierailija
14/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapurilla on vielä joulukynttelikkö ikkunassa ja palaa yötä päivää :)

Vierailija
15/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "joulu"pihavalot vievät ulkorapuilla vähemmän sähköä kuin normaali ulkovalo, joten miksei niitä voisi polttaa niin kauan, kuin rappuvaloa tarvitsee?

Vierailija
16/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhm, onkohan meidän valot kyseessä.. :D Mä oon tosissani niin laiska ja saamaton etten jaksa mennä varastoon ja irrottaa pistoketta. Joka siis toimii ajastuksella. Ehkä sit juhannuksena?

Vierailija
17/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissiin kärsii pahasta masennuksesta, koska vieläkään auringonpaiste riitä päivisin.

Kuolenko?  Meillä syötiin kinkkua pääsiäisenä.. 

Vierailija
18/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee niistä jouluvalot? Mikseivät vain ole pihavalot tai koristevalot?

Vierailija
19/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on nyt jo poliisijuttu. Ihan selkeesti.

Vierailija
20/23 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, jos joku pimeässä pitää valoja! Vain jouluna on lupa tähän, muuten taaperretaan pimeässä ja hämärässä, se se on suomalainen tapa.  ;D