Saatiin 50e lahjakortti ravintolaan
Saatiin 50e lahjakortti paikalliseen ravintolaan ja nyt kun oli 10v. päivä, niin ajateltiin sitten käyttää tuo lahja.
Harmi, että lahjan antaja ei ajatellut asiaa siten, ettei 50e riitä edes pelkkään kahden hengen pääruokaan. Kertoo kyllä jotain lahjan antajasta. En minäkään kehtaisi antaa vaikkapa teini-ikäiselle nuorelle rakastuneelle parille 5e lahjakorttia Hesburgeriin että "käykäähän siellä syömässä vatsanne täyteen".
Tietenkin omalla rahalla pitää ostaa ruokajuomat (alkoholilliset), mutta näyttää siltä, että omaa rahaa täytyy laittaa myös alkuruokaan ja jälkiruokaan.
Ja nyt ei ole kyse mistään ketjuravintolasta (Amarillo tai Rosso jne.) vaan ihan oikeasta tasokkaasta ravintolasta, josta lahjakortti on haettu.
Näköjään lahjan antaja vähän pihistellyt (väärässä paikassa).
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No ei kai 50 egee riitä kunnon ravintolassa edes alkupaloihin!
Todellakin kunnon ravintolassa saa alkupalat 25e/asiakas. Se onkin eri juttu, saako kunnon ravintolasta lahjakortteja.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin 50e lahjakortti paikalliseen ravintolaan ja nyt kun oli 10v. päivä, niin ajateltiin sitten käyttää tuo lahja.
Milloin saitte lahjakortin? Tänäänkö aamupäivällä ja olitte ensin ihan tyytyväisiä, kunnes noin klo 13 huomasit, ettei se riitä kokonaiseen ateriaan?
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että lahjan antaja ei ajatellut asiaa siten, ettei 50e riitä edes pelkkään kahden hengen pääruokaan. Kertoo kyllä jotain lahjan antajasta. En minäkään kehtaisi antaa vaikkapa teini-ikäiselle nuorelle rakastuneelle parille 5e lahjakorttia Hesburgeriin että "käykäähän siellä syömässä vatsanne täyteen".
Tietenkin omalla rahalla pitää ostaa ruokajuomat (alkoholilliset), mutta näyttää siltä, että omaa rahaa täytyy laittaa myös alkuruokaan ja jälkiruokaan.
Ja nyt ei ole kyse mistään ketjuravintolasta (Amarillo tai Rosso jne.) vaan ihan oikeasta tasokkaasta ravintolasta, josta lahjakortti on haettu.Näköjään lahjan antaja vähän pihistellyt (väärässä paikassa).
Missä väärässä paikassa eli mikä oli lahjan syy?Jos esim.synttärit,niin hyvä summa,isokin.
Ai taas tää lahjakortti ei riitä mihinkään-provo. Viime kerralla se oli 50e lahjakortti kylpylään ja sehän vasta ei mihinkään riittänyt.
Valitsisin yhden 50 annoksen ja pyytäisin kauniisti kahdet työkalut ja vettä juomaks. Niin sijoittuisin kumppanini kanssa jonnekin korkeanojaiseen loosiin!
No jo on uusavutonta porukkaa jos ottaa lahjakortin ravinteliin mukaansa eikä osaa käyttää sitä niinkuin viidenkympin seteliä käytetään...
Myy se kortti netissä ja osta siitä saadulla rahalla noberlanteria liiteristä.lähtee ainaski jano.
Vierailija kirjoitti:
Sen lahjakortin olisi voinut jättää käyttämättä. Kaikkea ilmaista ei ole pakko käyttää. Olisitte pysyneet kotona.
Itse olisin ollut ikionnellien noin hyvästä lahjakortista, enkä olisi marissut turhista, jos joutuisin laittamaan hieman lisää omasta pussista, jotta harvinaisen ravintolaillan nautinto olisi täydellinen. Asennekysymys tuokin.
Hyvin sanottu. ASENNE RATKAISEE. Onko sulla viiskymppiä alkupääomaa ruokaan ja pistät itse lisää , jos syöt enemmän.
Vai onko sulla liian vähän lahjakortissa, että sä et saa tarpeeksi.
Joka tapauksessa ap kuulostat hyvin hyvin hyvin....byääääääh! Ei löydy edes sanoja....
Lellipennulta, joka aina saanut enemmän kuin olisi ollut kohtuullista.
Mieti vähän. Tovottavasti sulla tuleeko joskus älynväläys ja ymmärrät olla kiitollinen siitä mitä sulla on.
Minkä kunniaksi olette saaneet tuon lahjakortin, oli siis osoitettu teille molemmille, vai saiko jompi kumpi synttärilahjaksi, tms.? 50 euron lahja on kyllä minusta aika kallis miksikään lahjaksi ellei kyseessä ole pyöreät vuodet, häälahja, lahja vanhemmalta aikuiselle lapselleen, tms. Ei kai muut tuttavat toisilleen pikkujuhlien kunniaksi anna tuollaisia lahjoja?
Joka tapauksessa kiva lahja, maksatte loput laskusta itse ja lopetatte typerän valituksen - mä olisin tosi iloinen tuollaisesta lahjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kehtaisi mennä kunnon ravintolaan viidenkympin lahjakortin kanssa tutkimaan, että mihin tämä riittää.
Se on sinun ongelmasi
Et tainnut tajuta.
Mä taas tajuun sua ;)
Ilmoitettu nettipoliisille ja ip-osoite blockattu. Yritäpäs vielä kerran.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta minulla ei ole tässä asiassa minkäänlaista ongelmaa.