Juntit elokuvissa
Oletteko huomanneet, että huonoissa leffoissa on myös typerin yleisö? Minä olen. Puhutaan kovaan ääneen leffan ajan, ja vain lisätään voluumitasoa jos joku huomauttaa. Katsotaan kännyköitä.
Korkeatasoisissa leffoissa taas yleisö on sivistyneempää ja pahin mitä yleensä voi tapahtua on se, että jonkun puhelin soi vahingossa, eikä siihen todellakaan vastata ja ruveta selittämään "mä oon leffassa", kuten juntit tekevät.
Tiedän kyllä, ei kannattaisi mennä katsomaan harvoinkaan niitä heikompia leffoja(I legend, Jurassic Park, kaikki kauhuleffat) varsinkaan kun niistä ei saa nauttia rauhassa. Mutta onko oikeasti liikaa vaadittu, että aikuiset ihmiset käyttäytyisivät elokuvissa kuin aikuiset? (lapsien hälinät annan anteeksi huomattavasti helpommin. Mutta kun ne ovat 99% aikuiset, jotka eivät osaa olla elokuvissa.) Siis: jos käyttäydyt elokuvissa kuin idiootti, lopeta se. Muista että muutkin katsojat maksavat katsomisestaan, anna edes jonkinlainen rauha.
Tarkennan vielä etten ennen elokuvan alkua saa vaikka karjua ja seistä päällään, ihan sama minulle, kunhan elokuvan aikana osaa jotenkin käyttäytyä.