Viallinen testi (Kuva)
Eipä ole koskaan käynyt näin. Testinä prisman pregcheck. Sanokaa nyt voiko tuo väri vain kertyä tuohon testiviivalle?
TIEDÄN että testi on susi kun kontrolliviivaa ei tullut. Ihan uteliaisuudesta vain. (Ja ei, en toivo olevani raskaana. Testasin koska oireita on)
Kommentit (5)
Väärin tehty! Ootko suoraa lorotellu toho vaan? Yleensä noi halpis testit kandee tehä niin, et pissaa eka purkkiin ja kastaa testin siellä.
Toki olen itsekin tehnyt tollasen testin suoraan siihen pissaamalla, mutta en oo kyllä noin märäks sitä saanu XD
Vierailija kirjoitti:
Väärin tehty! Ootko suoraa lorotellu toho vaan? Yleensä noi halpis testit kandee tehä niin, et pissaa eka purkkiin ja kastaa testin siellä.
Toki olen itsekin tehnyt tollasen testin suoraan siihen pissaamalla, mutta en oo kyllä noin märäks sitä saanu XD
No joo, voi toki olla liian märkäkin kun katsoin tarkemmin. Itse siis purkissa kastoi liian vähän aikaa. Jäi kaikki värit tuohon puolitiehen, ei mennyt kontrolliviivaan asti.
Jokatapauksessa ilmeisesti väärin tehty testi!
-1
Onko kontrolliviiva näkyvissä? Jos on niin et ole raskaana.
Tein kyllä ihan oikein, eli pissin purkkiin ja kastoin testiä. Sanottiin että 3 sekunttia ja ei max merkin yli. Taisin pitää jopa 10 sekunttia ja ihan maxin rajalla. Eli en kyllä mielestäni kastanut liian vähän ainenkaan? Tämän jälkeen nostin testin pöydälle.
Ap
Testi ei ole susi, vaan et kastanut tarpeeksi sitä. Itselleni kävi noin myös kerran. Se väriaine on jäänyt tuohon puolitiehen, koska liian kuiva, kasta ensi kerralla vähän pidempään?