Haluaisin päästä enemmän sisään miesystäväni maailmaan
Hän on innokas urheilemaan (varsinkin pyöräily ja juoksu), mittaa tuloksiaan, yrittää kehittyä koko ajan paremmaksi ja osallistuu erilaisiin kilpailuihin. Joskus hän yrittää viritellä keskustelua aiheesta, mutta minulla ei ole siihen oikein mitän sanottavaa. Tietysti kyselen ja vaikutan kiinnostuneelta, mutta enempää en pysty antamaan.
Itse käyn joskus lenkillä ja kuntosalin ohjatuilla tunneilla, mutta siinä se. En ole yhtään kilpailuhenkinen. Mitä voisin tehdä, että maailmamme kohtaisivat? Pitäisikö esim. kehittää joku yhteinen harrastus ja mikä se voisi olla?
Kommentit (6)
no voi, älä välitä tuollaisista kommentoijista. Voisit hankkia itsellesi sellaisen miehesi pyörän satulatankoon kiinnittyvän peräkärryn, ja pyytää miestäsi ottamaan sinut joskus mukaan harrastuksiinsa. Voisitte sitten yhdessä ihailla maisemia ja jutella mukavia, voisit toimia vaikka kartanlukijana.
Voithan itse edes väliaikaisesti kokeilla urheilla enemmän, vaikka puolen vuoden ajan alat salikissaksi. Sitten ymmärrät vähän paremmin miestäsi ja hänen intohimoaan. Ole onnellinen että miehesi on kiinnostunut urheilusta, meillä taas toisin päin. Minä treenaan paljon ja mies röhnöttää sohvalla
Kilpailuhenkisyys on sellaista, jota kokemukseni mukaan joko on tai ei ole. Itse urheilen säännöllisesti, mutta teen sen pysyäkseni kunnossa ja terveenä. Jos minun pitäisi mitata tuloksiani ja verrata niitä muiden saavutuksiin, niin varmaan luopuisin leikistä ja muuttuisin sohvaperunaksi :D
Yhteinen harrastus voisi olla teille kiva idea. Jos kilpailuhenkisyys on sinulle yhtä vastenmielistä kuin minulle, niin miten olisi kompromissi: keksikää joku urheilullinen juttu (lisää liikuntaa sinulle) mutta pitäkää se rentona ajanvietteenä (vähemmän kilpailuasetelmaa miehelle). Kokeilkaa vaikka erilaisia uusia juttuja, rullaluistelua, seinäkiipeilyä yms.
Retkeily voisi olla sopiva yhteisharrastus. Sauvakävelyhän on hyvä palauttava laji huippurheilijoillekin. Eväät mukaan ja luontoon polulle tarpomaan.
Opettelet valehtelemaan. Tosi jännää että juoksit nopeasti paikasta a paikkaan b.
thteiset keksityt harrastukset yleensä tuhoavat suhteet. Tehkää vaihtelevasti erilaisia asioita. Joskus teatteri , joskus pussikaljat joskus nyrkkeilymatsi jne.