Vähensin sokerinsyöntiä, seksihalut tuli takaisin!
Kuiva kausi kestänyt aivan liian kauan, ei ole kiinnostanut pätkän vertaa sänkyhommat. Luin jostain että sokeri voi viedä halut, piti siis kokeilla jättää pois. Nyt on jyystetty makuuhuoneessa viikko putkeen eikä loppua näy. Eli suklaa todella voi olla seksin korvike.. kokeilkaa huvin vuoksi muutkin haluttomuudesta kärsivät.
Kommentit (11)
Ihan sama.
En voi olla ilman suklaata viikkoa.
Voin lla ilman seksiä kuukauden.
M35 kirjoitti:
Ihan sama.
Voin lla ilman seksiä kuukauden.
Oot sinkku?
Sallin itselleni yhden palan suklaata päiväkahvin kanssa :D kun ennen on mennyt rivitolkulla päivässä, lisäksi pullaa, karkkia ym päivittäin... pari päivää niin "tulokset" rupea näkymään!
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Ihan sama.
Voin lla ilman seksiä kuukauden.Oot sinkku?
Sallin itselleni yhden palan suklaata päiväkahvin kanssa :D kun ennen on mennyt rivitolkulla päivässä, lisäksi pullaa, karkkia ym päivittäin... pari päivää niin "tulokset" rupea näkymään!
Tämä siis ap
Ap, suklaa ei ole sama kuin sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Ap, suklaa ei ole sama kuin sokeri.
Kyllä se makeisiin luokitellaan.
Ei ole mikään uusi keksintö. Kyllä jokainen sen varmasti tietää, mutta suurin osa ei usko.
Lisäsin sokerinsyöntiä, halut palas!
No en mä tienny. Pitääpä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään uusi keksintö. Kyllä jokainen sen varmasti tietää, mutta suurin osa ei usko.
No minä en ainakaan osannut seksihaluja sokeriin yhdistää millään lailla, olin luokitellut itseni jo a-seksuaaliksi kunnes jossain törmäsin tuohon sokerijuttuun. Olen aina ollut sokerihiiri mutta se loppuu nyt viimestään! Toivottavasti joku muukin saa tästä apua! :)
ap
Up, vinkkiä muillekkin!