Vekot: mikä siinä koirattomassa elämässä on niin kauheaa?
Kommentit (9)
Öö, ei mikään? Siksihän minulla ei ole koiraa.
Koirallisessa, niin aivan! Vekot ovat arveluttavan laiskoja ja itsekkäitä. En palkkaisi. Ap
Ei siitä koiranomistamisesta ole kenellekään mitään hyötyä. Paskovat kadut ympäriinsä ja häiritsevät haukunnallaan. Lemmikkikoirat ovat täysin turhia ja kuormittavat ekologista systeemiä. Lemmikkikoira tuskin koskaan osallistuu yhteiskunnan pyörittämiseen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Koirallisessa, niin aivan! Vekot ovat arveluttavan laiskoja ja itsekkäitä. En palkkaisi. Ap
Ihan kuin edes olisit palkkaajan asemassa.
Rajoittavuus, kun pitää olla aina kotona tiettyyn aikaan, jotta saa lenkitettyä koiran, eikä voi olla esim. spontaanisti öitä pois kotoa. Myös koiran eritteet ja hajut arveluttavat. Muuten kyllä tykkään koirista, ja olen asunut koiran kanssa monta vuotta. Varmaan jonakin päivänä minullakin on koira, eläkkeellä viimeistään.
Lapset kasvaa, koira on ikuinen lapsi, syötettävä, paskatettava, hoidettava sairaudet, lenkitettävä ... Haisee pahalle, sitten haisee asunto, vaatteet (koiraihmiset ei itse huomaa). Siivottava jatkuvasti, lähiympäristö kärsii haukkumisista, läheiset allergiset ei tykkää... Riittikö??
Sucessfull trulll is a successfull troll. Koiranomistaminen lapsiperheessä tosiaan vähentää allergiariskiä, mutta aikuisiällä sitä voi korkeintaan kehua kuinka Heppu häätää pois epäilyttävät kanssakulkijat.
Ei ehkä niin yleistä, mutta kaupungista riippuen voi olla kovinkin tarpeellista!
Tarkoitit varmaan koirallisessa. Ei koirattomassa elämässä mitään kauheata olekaan! T. Veko