Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottumisesta aivastaminen.

Vierailija
08.04.2016 |

Ekan kerran kun niin kävi olin yli 30 vuotias. Luulin että mussa on jotain vikaa. Sitten sika ja typy sarjiksessa oli samasta aiheesta. Se helpotti etten ole ainoa. Tätä tapahtuu ainakin meille miehille. Nopea voimakas kiihottuminen voi aiheuttaa aivastamisen. Tai siis aiheuttaa ainakin osalle, mulle ainakin.

Nyt voi mammat testata aivastaako. Kuiskatkaa jotain "sellaista" niin huomaatte vaikuttaako. Mä kuten miehet yleensä tykätään oraalista. Kokeile mamma kuiskata korvaan että haluan imeä sun xxxxx. Aivan varmasti moni aivastaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What the fuck?

Vierailija
2/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että miehillä paisuu nenä samalla kuin kullikin. Niin että yhteys on. Tämä on tieteellisesti todettu.

Eksällä oli muutenkin iso nenä, ja jos se kiihottui, se oli kuin joku Pinokkio ylä - ja alakerrassa xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhöö, mulla on aivan sama. Ihan oikeasti!

Jos olen juuri aloittanut runkkaamisen+fantasioinnin, aivastan ainakin sen kolme kertaa.

Jos normaalissa arkisessa tilanteessa aivastus on melkein tulossa (ärsyttävää!) niin ajattelemalla rivoja, saan aivastuksen tulemaan.

Vierailija
4/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kokeiltu kaveri tyypeillä. Aika moni myöntää miehillä aivastelun. Naisista en tiedä aivastelevatko siksi? jos aivastelevat niin arvatkaa 10 kertaa myöntäv'tkö.

Vierailija
5/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aivastan lähellä orkkua. Ja oon nainen!

Vierailija
6/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää! Ja voin myöntää ja kohdallani todistaa, että kiihkeys ei laatuun katso, vaan viimeksi tänään aivastin aivan yllättäen, ilman syytä, kun luin lehdestä töissä jutun joka hieman kuohautti tunteita. Nyt kun sanot tämän, niin saan monellekin asialle loogisen selityksen. Kärsin välillä kohtuuttomista aivastelukohtauksista, vaikka esim. tänään tai viimeisiin viikkoihin niitä ei ole ollut.

Olen nainen.

Vierailija
7/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Kaupassa keaäkurpitsahyllyllä alkaa aivastuttaa😉

Vierailija
8/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli varmaan provo, mutta olen nainen eikä aivastamisella ja kiihottumisella ole omalla kohdalla minkäänlaista yhteyttä. Eikä varmasti muillakaan, tämä taitaa liittyä yhteen vanhaan vitsiin.

Vierailija
9/12 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee mulla. t. Nainen

10/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aivastan joka kerta kun olen alkamassa masturboimaan, ja olen nainen

Vierailija
11/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuo olla jotenkin ikään liittyvä juttu? Huomasin vasta paljon yli kolmekymppisenä. Tuli aivastus kiihottumisesta.

Vierailija
12/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla huulet alkaa törröttämään ja kieli lipoo nenänpäätä jos kiihottuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä