Kilpikonna-arvot?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Pystyt parempaan!
Me yhdessä pystymme, pus!
Mulla on kaksi kilpikonnaa, ulostavat noin kerran päivässä. Lämmittelypaikka 40°C ja valo päällä 12h/vrk.
Olen aina ihmetellyt, että miksi ninja turtlesit on teinejä. Tekevät kuitenkin melko vastuullista maailmanpelastustyötä, raukat. Pitäisikö heidän antaa kasvaa aikuiseksi?
Mulla on korkeat, mutta en saa lääkitystä. :(
Jalat on paksut ja naamakin ruttuinen. Niin paljon olen maannut, että selkä on etukumarainen jumittunut koppura.
Lääkäri käski venytellä ja liikkua. Saisikohan yksityiseltä lääkkeet?
Onko teidän kilpikonna-arvot heikentyneet nykyhallituksen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, että miksi ninja turtlesit on teinejä. Tekevät kuitenkin melko vastuullista maailmanpelastustyötä, raukat. Pitäisikö heidän antaa kasvaa aikuiseksi?
Ei se onnistu. Ensimmäiset ninja turtlesit kasvoivat aikuisiksi ja paloivat loppuun siinä 38-42 vuoden tietämillä.
Tässä maailmassa pärjää ja jaksaa juuri teinin innolla ja energialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se onnistu. Ensimmäiset ninja turtlesit kasvoivat aikuisiksi ja paloivat loppuun siinä 38-42 vuoden tietämillä.
Tässä maailmassa pärjää ja jaksaa juuri teinin innolla ja energialla.
Nasevasti sanottu hölmöön ketjuu.
Menin lääkäriin, koska tunsin oloni hitaaksi ja kankeaksi. Varauduin siis siihen että kilppariarvot otetaan.
Pahoitin kuitenkin mieleni siitä, miten terveyskeskuksessa toimittiin.
Lääkäri kutsui melkein heti kaksi hoitajaa paikalle ja minut laitettiin keinumaan selälleni lattialle. Siinä sitten lääkäri mittasi kilpikonna-arvojani kun kaksi hoitajaa pysäytti keinumisen.
Jättivät minut keinumaan selälleni siihen lattialle kun menivät kirjaamaan tuloksia.
Hoitaja kyllä mielestäni oikein naurahti, kun jalallaan avitti minut mahalleen poistuessaan.
Tuli paha mieli. :(
Vierailija kirjoitti:
Menin lääkäriin, koska tunsin oloni hitaaksi ja kankeaksi. Varauduin siis siihen että kilppariarvot otetaan.
Pahoitin kuitenkin mieleni siitä, miten terveyskeskuksessa toimittiin.
Lääkäri kutsui melkein heti kaksi hoitajaa paikalle ja minut laitettiin keinumaan selälleni lattialle. Siinä sitten lääkäri mittasi kilpikonna-arvojani kun kaksi hoitajaa pysäytti keinumisen.
Jättivät minut keinumaan selälleni siihen lattialle kun menivät kirjaamaan tuloksia.
Hoitaja kyllä mielestäni oikein naurahti, kun jalallaan avitti minut mahalleen poistuessaan.
Tuli paha mieli. :(
:D
Miksi pelleilette kilpirauhas sairaudesta? Täällä taitaa olla paljon lapsellista ja nuorta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelleilette kilpirauhas sairaudesta? Täällä taitaa olla paljon lapsellista ja nuorta porukkaa.
Tämä ketjuhan ei kohdistu itse sairauteen, vaan lähes ilmiöön, jossa keski-ikäinen nainen havahtuu "sairauteensa" ja vaatii itselleen lääkitystä.
Kyseessä on kuitenkin usein ainoastaan huoono ruokavalio, tupakka, alkoholi, liian vähäinen liikunta, geeniperimä ja vanheneminen.
Miksi tuosta ei saisi tehdä huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi palstalla? Parodia-aloitukset ovat päivän piristyksiä, eikä niillä pelleillä minkään muun kuin kielen kanssa. Löysää kilpeäsi, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ketjussa on jo mainittu muutama seikka tähän liittyen.
Ei ne keski-ikäiset kilpikonnat osaisi tuota hommaa edes hoitaa. Makaisivat sohvillaan ja niiden oma suurteko olisi se, että leveilisivät punaviinipöhnässä naapureille, miten hyvää pihviä tuli paistettua.
:)
Mun kilpikonna-arvoihin kuuluu, että syön nykyään pelkkää slow foodia ja haen kokonaisvaltaisesti hitaampaa elämäntyyliä. Työkaveritkin ovat jo huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
Mun kilpikonna-arvoihin kuuluu, että syön nykyään pelkkää slow foodia ja haen kokonaisvaltaisesti hitaampaa elämäntyyliä. Työkaveritkin ovat jo huomanneet.
Minä teen tuota samaa. :)
Tosin minä olen yrittäjä. Aina kun asiakas yrittää tavoitella minua puhelimitse, niin "hidastan elämää", enkä ehdi vastaamaan.
Mutta sehän on ihan muotia. :)
Miten on teidän ninja-kilpikonna arvot?
Vierailija kirjoitti:
Kai ovat sentään 18-vuotiaita? Sitä nuoremmat eivät nimittäin saa tehdä vaarallista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo teinithän ovat ninja mutant turtles. Eli ihan ovat mutantteja.
Ovat siis seuraavan kehittelyn tuotos: Valitse teineistä ne nokkelimmat ja energisimmät.
Lisää vain kilpikonna.
Kilpikonna-arvot on tärkeä asia. Niilläkin on ihmis- eiku kilpikonna-arvo! Kannatan tasa-arvoista kilpikonna-avioliittoa.