Tiukka mekko yo juhlissa
Mihi tää nyky-yhteiskunta on menny tuli mielee äskösestä ketjusta et näkee pitkie mekkoje lisäks sit noita tiukkoja. Yo juhlat EIVÄT ole lähiön baari EIVÄTKÄ bordelleja. Mikä siinä on et pitää pukeutuu tiukkaa vaikka oiski kuinka pitkä etikettivirhe se silti on. :D
Kommentit (20)
Mulla oli amiksen valmistujaisissa valkoinen fiftarimekko. :D
Taitaa olla täti vaan kateellinen, kun oma kroppa ei olekaan yhtä timmi kuin 18-vuotiaana.
Tiukka on tämän päivän muoti, eikä mitenkään asiaton, kunhan ei ole liikaa kaula-aukkoa tai reittä.
Mä tuun ainaki laittaa tiukan mekon yo juhlii sit ens vuode kevääl!
N17 135 kg
Tyköistuvat kotelomekot ovat olleet ihan ok myös yo-juhlissa iät ajat. Jos ei tussu ja tissi vilku niin ei mitään vikaa. Oletko joku amishi, lihava kurppa vai mikä kiristää?
Laita ap esimerkkikuva mekosta joka sinulle kävisi? tai siis Teidän Korkeutenne silmille.
No mun mielestä tää edustaa klasdista kauneutta http://1.bp.blogspot.com/-LS8_wb3DGDw/UQFTq7dyl3I/AAAAAAAAFZQ/v4ecobdOy…
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä tää edustaa klasdista kauneutta http://1.bp.blogspot.com/-LS8_wb3DGDw/UQFTq7dyl3I/AAAAAAAAFZQ/v4ecobdOy…
Ap
No mieluummin haluaisin tyttärelleni tiukan kauniin mekon kuin tuollaisen hirvityksen, mistä tulee mieleen joku pissishoro :D
´Mukavaahan se on ihon myötäisiin mekkoihin pukeutuneita nuoria typyköitä. Siinä tulee housuissa ahdasta kun oikein tarkasti tiirailee miten kurvikkaat pakarat painautuvat tiukasti kangasta vasten ja täyteläiset rinnat ovat esillä kuin cittarin lihatiskillä.. Voi sitten illalla mielessään käydä läpi muistikuvia ja hieroa itsensä orgasmiin nuora lihaa ajatellen.
En malta odottaa poikani yo-juhlia ensi keväänä! M47;)
Vierailija kirjoitti:
Ap
jos klassista hait niin tuon kauemmaksi et siitä voinut eksyä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apjos klassista hait niin tuon kauemmaksi et siitä voinut eksyä XD
Hahahah 😂😂😂 klassinen kauneus 5/5 XDDD
Vierailija kirjoitti:
´Mukavaahan se on ihon myötäisiin mekkoihin pukeutuneita nuoria typyköitä. Siinä tulee housuissa ahdasta kun oikein tarkasti tiirailee miten kurvikkaat pakarat painautuvat tiukasti kangasta vasten ja täyteläiset rinnat ovat esillä kuin cittarin lihatiskillä.. Voi sitten illalla mielessään käydä läpi muistikuvia ja hieroa itsensä orgasmiin nuora lihaa ajatellen.
En malta odottaa poikani yo-juhlia ensi keväänä! M47;)
Sun kaltaiset papat pitäis hirttää kasseistanne.
N25
Ap linkannu oman tyttärensä kuvan XD
On classy, älä huoli
Ei kai vartalonmyötäisessä mekossa mitään pahaa ole? Helman pituus ratkaisee enempi. Melkoisia ylilyöntejä on kyllä tässä nähty. Eikö ne yhtä paljon paljastavat persesortsit voisi vetää päälle sitten juhlan jälkeen vasta?
Ei ylppäreihin kai oo mitään pukukoodia? Mun aikanani ainakaan ollut. Toki varmaan suotavaa, että pukeutuu siististi (eikä kai tämäkään välttämätöntä, saa sitä pukea päällensä oikeesti mitä vaan tahtoo). Mutta vähän kantaa ottaen noihin tiukkoihin mekkoihin, niin mekko voi olla tiukka, mutta mautonta on missä vaan juhlassa mennä perskankut tai tissit lähes paljaana! Rantalomat on sitten erikseen.
Nukuitko tunneilla? Ulosantisi sen verran outoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko tunneilla? Ulosantisi sen verran outoa 😂
Kellä tää oli
Ei (piip) mikä ketju, nauran täällä hullun lailla. Kevät: Pervopappojen kulta-aikaa kun pääsee nuorten juhliin bongailee tipuja. Olenko jotenkin epänormaali kolmekymppinen mies, kun nään jonkun nuoren kauniin teinin/naisen niin en riisu häntä ajatuksissani. Sen sijaan oman ikäisiä saatan katsella esim. kaupassa vähän kauemminkin.
Tykkään jos tiukan mekon alla on posliinipimppi
Vierailija kirjoitti:
Ei (piip) mikä ketju, nauran täällä hullun lailla. Kevät: Pervopappojen kulta-aikaa kun pääsee nuorten juhliin bongailee tipuja. Olenko jotenkin epänormaali kolmekymppinen mies, kun nään jonkun nuoren kauniin teinin/naisen niin en riisu häntä ajatuksissani. Sen sijaan oman ikäisiä saatan katsella esim. kaupassa vähän kauemminkin.
Bruh.. et voi saada netin välityksellä pillua niin miksi silti valkoritaroit täällä? *facepalm*
Kaikesta sitä jaksetaankin mieli pahoittaa.
M22