Avioliitossa elelevä

"Olen välillä miettinyt, miksi miehelleni ei ole koskaan riittänyt seksi minun kanssani. Minähän en todellakaan ollut sängyssä mikään tumpelo. Parisuhdeterapiassa hän sanoi, että seksi kanssani on ollut kauneinta mitä hän on kokenut elämässään."

https://www.kerron.fi/mielessa-avioero/mieheni-teki-minusta-seksi-invalidin

Mitäköhän tästä pitäisi ajatella?

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (12)

:( ?

Vierailija kirjoitti:
Ei kande ajatella liikaa...

Mikäköhän pitää tämän naisen vielä suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miesparka. Naisen tulisi joko lähteä tai jäädä suhteeseen eikä kiduttaa toista tuolla tavalla. Miksi hän käyttäytyy kuin hänellä ei olisi mitään vaihtoehtoa lähteä?

• ylös 2
  • alas 12
Vierailija

"Mies hoitaa hommat muualla ja minä olen seksi-invalidi."

"Hän on tehnyt minusta sellaisen."

Aika paksua. Ehkä hän tuntee niin mutta jokainen on loppujen lopuksi vastuussa omasta elämästään myös seksistä.

• ylös 16
  • alas 4
Vierailija

onko teillä seksi vähä semmosta tietyn kaavan mukaan menevää vai kokeiletteko välillä jotain uutta? monesti seksi muuttuu tylsäksi ja tuntuu ettei kiinnosta ollenkaa jos uudet asiat puuttuu. rohkeasti erinlaiska kokeileen jos ette jo sitä tee :)

Vierailija

Passiivisagressiivista valtapeliä. Mies pettää, nainen kostaa. Kannattaisi viheltää peli poikki. Joko sovinto tai ero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Passiivisagressiivista valtapeliä. Mies pettää, nainen kostaa. Kannattaisi viheltää peli poikki. Joko sovinto tai ero.

Ymmärrän, että onhan tuo kauhea paikka naiselle, mutta oikeesti... Lähde lätkimään siitä suhteesta, eläkä vuosien jälkeen vielä käyttäydy samalla marttyyrin tyylillä. Sitten vielä se tyyli, niin kun ansaitsisi tuosta kiitosta, kun on sattunut jäämään miehen kanssa tuollaisten jälkeen. Kuulostaa aika kammottavalle elämälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että onhan tuo kauhea paikka naiselle, mutta oikeesti... Lähde lätkimään siitä suhteesta, eläkä vuosien jälkeen vielä käyttäydy samalla marttyyrin tyylillä. Sitten vielä se tyyli, niin kun ansaitsisi tuosta kiitosta, kun on sattunut jäämään miehen kanssa tuollaisten jälkeen. Kuulostaa aika kammottavalle elämälle.

Helpompaa olla marttyyri kuin aloitteellinen osapuoli.

Vierailija

:( ? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kande ajatella liikaa...

Mikäköhän pitää tämän naisen vielä suhteessa?

Alhaalla oli linkki jossa hän itse kirjoitti 8 syytä. Tärkein syy on tietenkin #6, joka loppuu valheeseen.

6. Pelkoni taloudellisesta selviämisestä

Minun hyvä taloudellinen tilanteeni perustuu mieheni luomaan elintasoon. Olen vastannut melkein yksin kodistamme, lasten kanssa mies on kylläkin viettänyt aikaa. Minun palkkani on pieni, mutta olen tottunut elintasoon, jossa rahan riittämistä ei tarvitse ajatella koko ajan. Tästä kaikesta olen valmis luopumaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.