Suosittele koirakoulua!
Suosittele koirakoulua muille kanssaihmisille. Kerro myös perustelut.
Kommentit (9)
Koirakoulu Kompassia olen käyttänyt jo vuosia. Olen ollut tyytyväinen kouluttajiin ja heidän opastamiin metodeihin.
Vierailija kirjoitti:
Koirakoulu Kompassia olen käyttänyt jo vuosia. Olen ollut tyytyväinen kouluttajiin ja heidän opastamiin metodeihin.
Kiitos! Pitää tutustua heidän metodeihin.
Naurattaa aina kun luen tai kuulen sanan koirakoulu. Oon vieläkin varma, että naapurin piski iski mulle silmää, kun emäntänsä itki, miten heidän rakas pikkupuudeli sai potkut koirakoulusta:)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina kun luen tai kuulen sanan koirakoulu. Oon vieläkin varma, että naapurin piski iski mulle silmää, kun emäntänsä itki, miten heidän rakas pikkupuudeli sai potkut koirakoulusta:)
Miksi tuli potkut? :O
Ja tiedätkö mistä?
Koirkeskus Piskitiski Tuusulassa. Kannattaa tulla vähän pidemmänkin matkan päästä.
Ei ole pelkästään "yhden koulutusideologian" paikka, nettisivuilta näkyy avoimesti oleelliset asiat. Paljon on itselle ja tuttavan koiralle apuja ja harrasteita saatu, siksi suosittelut.
Täältä on hyviä kokemuksia.
Pienen kaupungin ainoo koirakoulu. Piski on kuulemma toivoton tapaus ja villitsee kaikki muut koirat. Hullun hauska koira ja ylitunteellinen emäntä on vähän huono yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuli potkut? :O
Ja tiedätkö mistä?
Eikö kenelläkään ole mistään koirakoulusta hyvää sanottavaa? :O
Uskaltaako sitä omaansa viedä mihinkään...