Ystäväni ei suostu tulemaan kaapista ulos
Tiedän hänen olevan naisiin päin kallellaan. Ikää 24 vuotta eikä ole koskaan edes suudellut miestä, naisia katsoo monesti sillä silmällä ja luulee että kukaan ei huomaa. Hänen tumblr blogikin on täynnä "artistisia" valokuvia kuvan kauniista naisista. Miksiköhän mahtaa häpeillä asiaa? Asutaan isossa kaupungissa eikä missään peräkylässä ja olen tehnyt selväksi, että homoudessa ei ole mitään pahaa mielestäni. En tietysti painostaa ulos tuloon, mutta surullista jos joutuu turhien pelkojen takia elämään tuollaista salailevaa elämää. :(
N24
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos annat kaverin elää ihan omaa elämäänsä niinkuin haluaa?
No niinhän mä just sanoin että annankin enkä painosta tulemaan kaapista..
AP
Kaapista ulostulo on aina jossain määrin turvallisuusriski, joten ymmärrän ystävääsi. Suureenkin kaupunkiin mahtuu kaikenlaista kulkijaa, ja juoruja leviää väistämättä. On tietenkin surullista joutua pelkäämään, mutta monelle kaapista tulo ei vain ole vaihtoehto. Ja vaikka olisikin, eivät kaikki halua jakaa joitain yksityisiä asioita itsestään edes läheisille ihmisille.
t. itse kaapista tullut
entäs jos se onkin vaan "peräkammarin tyttö" .? Monet naiset seuraavat kauniita naisia netissä.
Poikkeavien pervojen kuuluu pysyäkin syvällä kaapissa häpeämässä.
Lesboudessa ei todellakaan ole mitään pahaa, mutta tuon aloituksen peeusteella tämäkin palsta on täynnä lesboja. Jatkuvasti näkee naisia koskevia aloituksia tyyliin "Kumpi kauniimpi, Kirsi Kissa vai Pupu Söpö?". Itse näin heterona katselen mieluummin hyvännäköisiä miehiä, eikä muiden naisten ulkonäkö kauheasti jaksa kiinnostaa. Aloittajan ystävä voi olla siis ihan vain palstalta tuttu heteronainen...
Munkin kaveri pysyy sitkeesti kaapissa vaikka tarttisin ihan oikeesti sitä sinistä paitaa huomenna töihin. Pitää vaan ovesta kiinni sisäpuolelta ja huutaa jotain eheyttämisestä kun yritän sorkkaraudalla kammeta.
Mitäs jos annat kaverin elää ihan omaa elämäänsä niinkuin haluaa?