Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kysymys teille..

Vierailija
07.04.2016 |

Jos naispuolinen kaverinne vastaisi "sinä nyt saisit kenet tahansa" kun valitatte sinkkuuttanne ottaisitteko sen kohteliaisuutena vai flirttailuna?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuiluna.

Toisaalta mahdoton tilanne, koska en ole naisten kanssa kaveri.

Vierailija
2/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että mites sut sitten ja heti naisrn kiellettyä sanoisin että nonii enhän saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä! :D

Vierailija
4/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuiluna.

Toisaalta mahdoton tilanne, koska en ole naisten kanssa kaveri.

Sama. Ehdottomasti vittuiluna. Ikisinkku 38M

5/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) En ymmärrä, jos nainen flirttailee

2) En yleensä ymmärrä sarkasmia, joten en voi ottaa vittuiluna

Olen siis niin yksinkertainen, että ainoaksi vaihtoehdoksi jää ottaa se kohteliaisuutena.

Vierailija
6/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo saattaisi enempi olla pientä kiusantekoa, joten kallistusin sille kannalle, että se olisi flirttailua, johon tekisi mieli heittää, jotain yhtä näppärää takaisin. - Nais kaverini ja ystävistäni ovat kuitenkin nais- kevereitani ja ystäviäni, enkä toden totta halua kuvitella, että haluaisin heistä yhtään tai mitään sen enempää. - No okei joidenkin kohdalla voin sanoa, että  saattaisi, ehkä olla hienoa jos kaveruutemme kehittyisi ystävyydeksi. - Vaikka pelkässä kaveruudessakin on joidenkin osalta ihan tarpeeksi,  -  Mutta ei, ei - en halua ajatella, että kaveruutemme tai ystävyytemme muuttuisi parisuhteeksi.   

Vierailija
7/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti laukeaisin pöksyihini.

Kukaan ei ole minulle noin sanonut eikä minulla ole ollut koskaan yhtään naispuolista ystävää, joten aika olematon mahdollisuus tuollaisen kuulemiseen on. Varmaan jonkinlaisena pään aukomisena minä sen ottaisin, tai vaihtoehtoisesti sellaisena pakollisena "kyllä sä jonkun vielä löydät" tyyppisenä lässynläänä. Saattaisin kyllä kysyä siltä naiselta perusteluita väitteelleen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
8/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naispuolinen kaverinne vastaisi "sinä nyt saisit kenet tahansa" kun valitatte sinkkuuttanne ottaisitteko sen kohteliaisuutena vai flirttailuna?

Riippuu täysin asetelmasta ja siitä, millä tasolla se kaveruus on, eli onko jomminkumminpuolin kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen. Eli ei voi vastata noin puutteellisilla tiedoilla. Näillä tiedoilla voisin ottaa sen vittuiluna, flirttailuna, tai en kumpanakaan.

Vierailija
9/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä miettisin, onko tuo mahdollisesti flirttiä. Itse voisin flirttailla sanomalla juuri noin. Myös semmoinen hyväntahtoinen tsemppaus voisi tulla kysymykseen. Vittuiluksi en tuollaista osaisi tulkita, mutta minulla ei olekaan vittuilijoita ystävinä.

Vierailija
10/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja minulla on paljon naisia kavereina. -9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän