Miehet, kysymys teille..
Jos naispuolinen kaverinne vastaisi "sinä nyt saisit kenet tahansa" kun valitatte sinkkuuttanne ottaisitteko sen kohteliaisuutena vai flirttailuna?
Kommentit (10)
Kysyisin että mites sut sitten ja heti naisrn kiellettyä sanoisin että nonii enhän saa.
Vierailija kirjoitti:
Vittuiluna.
Toisaalta mahdoton tilanne, koska en ole naisten kanssa kaveri.
Sama. Ehdottomasti vittuiluna. Ikisinkku 38M
1) En ymmärrä, jos nainen flirttailee
2) En yleensä ymmärrä sarkasmia, joten en voi ottaa vittuiluna
Olen siis niin yksinkertainen, että ainoaksi vaihtoehdoksi jää ottaa se kohteliaisuutena.
Kai tuo saattaisi enempi olla pientä kiusantekoa, joten kallistusin sille kannalle, että se olisi flirttailua, johon tekisi mieli heittää, jotain yhtä näppärää takaisin. - Nais kaverini ja ystävistäni ovat kuitenkin nais- kevereitani ja ystäviäni, enkä toden totta halua kuvitella, että haluaisin heistä yhtään tai mitään sen enempää. - No okei joidenkin kohdalla voin sanoa, että saattaisi, ehkä olla hienoa jos kaveruutemme kehittyisi ystävyydeksi. - Vaikka pelkässä kaveruudessakin on joidenkin osalta ihan tarpeeksi, - Mutta ei, ei - en halua ajatella, että kaveruutemme tai ystävyytemme muuttuisi parisuhteeksi.
Luultavasti laukeaisin pöksyihini.
Kukaan ei ole minulle noin sanonut eikä minulla ole ollut koskaan yhtään naispuolista ystävää, joten aika olematon mahdollisuus tuollaisen kuulemiseen on. Varmaan jonkinlaisena pään aukomisena minä sen ottaisin, tai vaihtoehtoisesti sellaisena pakollisena "kyllä sä jonkun vielä löydät" tyyppisenä lässynläänä. Saattaisin kyllä kysyä siltä naiselta perusteluita väitteelleen.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Jos naispuolinen kaverinne vastaisi "sinä nyt saisit kenet tahansa" kun valitatte sinkkuuttanne ottaisitteko sen kohteliaisuutena vai flirttailuna?
Riippuu täysin asetelmasta ja siitä, millä tasolla se kaveruus on, eli onko jomminkumminpuolin kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen. Eli ei voi vastata noin puutteellisilla tiedoilla. Näillä tiedoilla voisin ottaa sen vittuiluna, flirttailuna, tai en kumpanakaan.
Kieltämättä miettisin, onko tuo mahdollisesti flirttiä. Itse voisin flirttailla sanomalla juuri noin. Myös semmoinen hyväntahtoinen tsemppaus voisi tulla kysymykseen. Vittuiluksi en tuollaista osaisi tulkita, mutta minulla ei olekaan vittuilijoita ystävinä.
Niin, ja minulla on paljon naisia kavereina. -9
Vittuiluna.
Toisaalta mahdoton tilanne, koska en ole naisten kanssa kaveri.