Vinkiksi naisille: näin Viikissä Helsingissä tänään kaksi hyvännäköistä miestä
Toinen oli vaalea nuori mies, joka juoksi yliopistokampuksella ja toinen mies istui 68-bussissa. Jälkimmäinen heistä näytti paremmalta versiolta Mr. Robot -sarjan näyttelijästä Rami Malekista.
Tiedoksi kaikille teille, jotka yritätte bongata hyvännäköisiä miehiä. Tehtävä on usein haasteellinen.
Kommentit (8)
Ihmettelinkin kun oli joku päivä tuossa Viikin pelloilla kauhea määrä lintubongareita. Luulin, että jotain erikoislintua olivat etsimässä, mutta näitä kahta harvinaista mieslajin edustajaa olivatkin ehkä bongaamassa.
Jes, olen Viikissä parhaillan ja lähdössä pian ulkoiluttamaan koiria. Toivottavasti näkyy hyvännäköistä bongattavaa tuolla Vanhankaupungin lahden ulkoilureiteillä!
Vierailija kirjoitti:
Jes, olen Viikissä parhaillan ja lähdössä pian ulkoiluttamaan koiria. Toivottavasti näkyy hyvännäköistä bongattavaa tuolla Vanhankaupungin lahden ulkoilureiteillä!
Näkemäni henkilöt liikkuivat huolestuttavasti toiseen suuntaan, mutta toivotan vilpittömästi onnea!
Ap
vannoutunut miesbongari
Vierailija kirjoitti:
Tulen sinne kohta lenkille.pidä piskeistäs kiinni ettei tule sanomista.
Mutta eihän ulkonäöllä ollut mitään merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän ulkonäöllä ollut mitään merkitystä?
On tietenkin, koska hyvännäköisiä miehiä näkee turhauttavan harvoin. Lisään vielä, että molemmat miehet olivat treenattuja JA kauniskasvoisia ja heillä oli siistit hiukset.
Suon teille muille bussissa näkemäni miehen, koska ehdin jo valita vaalean lenkkeilijän tulevaksi puolisokseni. :D
Ap
Kevättä selvästi rinnassa! XD