Vierailija

Kerro miehen ikä ja etunimi sekä paikkakunta

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (15)

Vierailija

Ymmärrät kai, että yhtäältä on äärimmäisen epätodennäköistä, että jos miehesi panee toista niin se toinen nainen olisi tällä palstalla, ja toisaalta että tällaisiin ketjuihin ihmiset voivat keksiä ihan mitä tahansa.

• ylös 14
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät kai, että yhtäältä on äärimmäisen epätodennäköistä, että jos miehesi panee toista niin se toinen nainen olisi tällä palstalla, ja toisaalta että tällaisiin ketjuihin ihmiset voivat keksiä ihan mitä tahansa.

Muuten hyvä mut olen mies :D

Vierailija

Kyllä voisin panna, mutta koskaan en ole pannut. En nyt lähtisi varattua itselleni vokottelemaan, enkä tieten tahtoen sänkyynkään, mutta ei mulle ole periaatteellista estettä panna varattua, koska hän tekee päätöksen ja iskisi minut (en tee aloitteita).

Vierailija

Täällä oli ketju missä oli paljon nimiä paikkakuntineen. Tietenki se poistettiin...mä oon ihan satavarma että mun ukko pettää mua ei vaan oo jääny kiinni eikä ikipäivänä myöntäisi! No tosin se on kohta entinen muutenkin...

Vierailija

Panen ja panen jatkossakin, mutta en viitsi kertoa tietoja tänne, ettei se ukko vahingossakaan kuvittele jotain suhdekuvioita. Seksi on hyvää ja ukko tekee mitä haluan. Vaimonsa saa sitten hoitaa kaiken muun. Seksihän ei sitä kiinnosta.

Vierailija

Mia-43v kirjoitti:
Varattu työkaveri panee mua. Enkä pane vastaan.

Vakuutus/pankki Alan kevytkenkäinen hepsankeikka jota myös naapurien koiratkin käyvät hĀssimĀSSÄ. OLET PELKKÄ JĀTE

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.