Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ovuloimaton kierto yleensä lyhyempi vai pidempi?

Vierailija
07.04.2016 |

Mulla on kierto yleensä 25-28 päivää, yleensä osuu 26-27 päivälle menkat. Joskus tullut jo 24 päivänäkin (harvassa)
Viime kierto oli pidempi, 28 päivää. Tässä kuussa en ole ovulaatiota tuntenut ja tissitkään ei ole turvonneet/arat, eli ovis tainnut jäädä välistä. Tänään kuitenkin 28 päivä, eikä menkat ole vielä ainakaan alkaneet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tissien kipeytyminen ovulaatioon? Ei mulla ainakaan tule tissit enää kipeiksi, vaikka menkat on olleet sännölliset 15 vuotta. Sori, ot.

Vierailija
2/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tissien kipeytyminen ovulaatioon? Ei mulla ainakaan tule tissit enää kipeiksi, vaikka menkat on olleet sännölliset 15 vuotta. Sori, ot.

Mulla tulee välillä, kestää menkkoihin saakka jolloin loppuu kuin seinään. Joka kuukausi myös kasvaa tissit sen verran, että huomaa, liivit käy pieneksi.

Olen ilman ehkäisyä, ehkä sillä on merkitystä tän asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne yleensä kipeät... Ja ovuloimatonta kiertoa ei olekaan. Voi olla että ovulaatio pamahtaa vasta päivän 30 kohdalla esim stressin takia, ja tähän sitten lisäät ovulaation jälkeisen vaiheen kiertoa - noin 14 päivää - eli koko kierrolle kertyy päiviä 44. Kierto voi venyä myöhäisen ovulaation takia mutta ilman ovulaatiota kierto ei ole kierto.

Vierailija
4/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne yleensä kipeät... Ja ovuloimatonta kiertoa ei olekaan. Voi olla että ovulaatio pamahtaa vasta päivän 30 kohdalla esim stressin takia, ja tähän sitten lisäät ovulaation jälkeisen vaiheen kiertoa - noin 14 päivää - eli koko kierrolle kertyy päiviä 44. Kierto voi venyä myöhäisen ovulaation takia mutta ilman ovulaatiota kierto ei ole kierto.

No ei mulla kierto mitään 44 päivää tietenkään voi olla, kun on menkat välissä.

Että ihmisillä jotka ei ovuloi ollenkaan ei ole kuukautiskiertoa ollenkaan? Älä nyt hulluja puhu

Vierailija
5/5 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella epäsäännöllinen kierto. Jos kirjoihin olisi uskominen niin mulla ei pitäisi olla ovulaatiota ollenkaa tai erittäin harvoin. Kaikissa raskauksissa ovulaatio on ollut kierron n. 58päivä. Pisin kierto on ollut jotain 180päivää :)

Eikös sitä aina sanota ettei pitkällä kierrolla ovulaatiota tapahdu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi