Onko mammat ja papat saaneet tänään seksiä?
Kommentit (11)
Ei tänään, huomenna kyllä. Varmaan parikin kertaa. Nyt jo alkaa olla hymy korvissa.
Ei mies enää jaksa ja jos jaksaa, niin oman orkkunsa jälkeen on hyvin väsynyt. Eikä väsyneenä kiinnostus riitä muhun kun nukkumiseen, se on ihan sama sainko minä vai en. Kerta viikossa riittää hänelle nykyään, joten sen mukaan seuraava kerta olisi ylihuomenna. Ketuttaa. N41
Ei oo saanut eikä halunnut viimeiseen 2 vuoteen. Molemmat ihan ok näin, sovittu että hoidetaan itse omin käsin tarpeet. Kiireinen elämä, työstressi ja ikä - mieluummin nukkumaan ajoissa :)
Meillä oli nyt tämmöinen kokeilu. Vaimo imi kortsuun spermat ja sitten surrutti vibralla itselleen orkut. Vaihtelua tämäkin. M46
Eihän tältä työ/perhesäheltämiseltä mitään keri eikä jaksa. Parasta olis ku sais vetää oikee kunnolla välillä, mutta kyllä puutteessakin ihan kivaa on, kun sen niin ajattelee. Kauhea seisokki jatkuvasti.
Puutostaudissa olen ollut jo pian puolitoista vuotta =( Miestä ei vain kiinnosta.
Mieheni oli aivan hämmästynyt kun eilen uutisissa sanottiin, että miehet on ihan tyytyväisä kun saavat edes kerran viikossa. Mieheni saa seksiä keskimäärin 2,5 kertaa viikossa ja kuulemma ei ole riittävästi. Tänään ei ole harrastettu, mutta eilen ja sunnuntaina kyllä.
Ja mihellä ikää +50