Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuisi nyt tuo sade, niin pääsisi lenkille!

Vierailija
06.04.2016 |

Olisi hyvä draivi ja kaikkea, mutta tuo sade...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kunnon menkkaperse :D

Pois se minusta, elän kuukauden parhaita hetkiä. Mutta voimme kyllä palata asiaan tuossa viikon päästä.

Vierailija
22/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juoksija kirjoitti:

No mitä se sade haittaa?

Mä olen tässä kans lähdössä lenkille ja vaikka vettä tuleekin niin en mä tunnin lenkin aikana ehdi paleltua vaikkei mun juoksutakki täysin vedenpitävä ookkaan.

Sillä on tapana kastella, se tavallaan haittaa...

Hiki kastelee myös, samoin suihku lenkin jälkeen. Eli sillä sateella ei ole mitään merkitystä.

Sade on tähän aikaan vuodesta aika hiton kylmä, vasta kun on talvesta päästy. Lisäksi tuolla on tiet aika hiton kurassa kaikesta talvella kylvetystä hiekasta sekä muusta liasta ja sade kun niistä tekee vielä kuralätäköt, jotka sotkevat kengät ja vaatteet niin ei kiitos. En mene sateella, kun on niin paljon sateettomiakin ajanjaksoja lenkeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS sataa tai on juuri äsken satanut, niin paras lenkkeilykeli on JUURI NYT.  Suorastaan luksusta.

Ei tarvitse yskiä katupölysiitepölypaskaa keuhkoista.

Vierailija
24/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin paras lenkkeilykeli on JUURI NYT.

Eikä ole, koska nyt alkaa Salkkarit.

Vierailija
25/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateella on juuri parasta mennä lenkille, itse menen kohta.

Tulin hetki sitten lenkiltä ja olin pettynyt kun en saanutkaan keväistä vesikuuroa naamalleni voimaannuttamaan ja tuomaan sitä taistelun fiilistä lenkkiini.

Vierailija
26/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin jo vaikka satoi, hyvin kulki ja oli mukavaa :) Aloittaja eikun menoksi, vaatteet kuivuu kyllä ja lämmin suihku lenkin jälkeen tuntuu ihanalta :)

Vierailija
27/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri mietin että ihana fiilis tulee sateen ropinasta kattoon vielä tähän aikaan vuodesta ainakin.

Toisaalta kyllä ei auta tuohon kelirikkoon, kun tiet ovat niin liejuna että autollakin on hankala päästä eteenpäin.

Vierailija
28/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vesisateissa se plussa, että ne sulattavat lumia ja jäitä tehokkaasti. Ennemmin muutenkin otan vesisateet kuin lumen ja pakkasen. Onneksi talvet ovat muutenkin olleet viime vuosina vähälumisia, lyhyitä ja lämpimiä. :)

Ei inhottavia pakkasia eikä lunta eikä liukastelua niin paljon kuin ennen. Ihmisten terveys tykkää ja lämmityksessä säästyy. :)

Vierailija
29/29 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin vajaan tunnin kävelylenkillä vaikka satoi. Sade oli tosi kylmää. Tosi kelju tunne kun kylmä vesi valui tuulitakin hupun läpi niskaan ja tuulitakin alla verkkatakki kastui läpimäräksi paitaan asti. Ei mikään hyvä lenkkeilysää, raikasta oli kyllä eikä katupölyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi