Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 15-25 vuotta itseäni vanhemmat miehet ovat

Vierailija
06.04.2016 |

lähes aina hyvin ystävällisiä minulle? Omanikäiset tai nuoremmat miehet eivät koskaan ole erityisen ystävällisiä. Mistä ihmeestä johtuu? Nämä hyvin ystävälliset miehet ovat syntyneet 50-60-luvuilla. Näitä tapauksia on ollut useita elämäni varrella. Silloin, kun olin parikymppinen, niin yli 40-vuotiaat osoitti huomiota ja nykyään yli 55-vuotiaat. Olen perheellinen, enkä mielestäni flirttaile.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla ole samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
2/4 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naiset selittämässä että kyllä ulkomaalaiset miehet ovat niin ystävällisiä ja kohteliaita hihihihihihi.  Sitten kun Suomalaiset miehet ovat ystävällisiä niin itketään foorumeilla että varmaan on jotain taka-ajatuksia, eihän ne nyt muuten voi olla ystävällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina naiset selittämässä että kyllä ulkomaalaiset miehet ovat niin ystävällisiä ja kohteliaita hihihihihihi.  Sitten kun Suomalaiset miehet ovat ystävällisiä niin itketään foorumeilla että varmaan on jotain taka-ajatuksia, eihän ne nyt muuten voi olla ystävällisiä.

mitä sä oikein selität?

Vierailija
4/4 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähes aina hyvin ystävällisiä minulle? Omanikäiset tai nuoremmat miehet eivät koskaan ole erityisen ystävällisiä. Mistä ihmeestä johtuu? Nämä hyvin ystävälliset miehet ovat syntyneet 50-60-luvuilla. Näitä tapauksia on ollut useita elämäni varrella. Silloin, kun olin parikymppinen, niin yli 40-vuotiaat osoitti huomiota ja nykyään yli 55-vuotiaat. Olen perheellinen, enkä mielestäni flirttaile.

Olet ilmeisesti hyvällä tavalla ikäistäsi varttuneemman näköinen...tai sitten tuot miehille mieleen heidän omat tyttärensä. Riippuen tietenkin siitä millaista ystävällisyyttä osoittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme