Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
haisuli

Yleensä olen aika hajuton. Eilen ja toissapäivänä aloin yhtäkkiä haisemaan. Se oli tosi pistävä haju kuten raaka valkosipuli. Syön valkosipulia lähes päivittäin, eikä se ole ennen haissut juuri ollenkaan. Silloin se haisi metrinkin päähän ja heti suihkun jälkeen, vaikka kuinka hinkkasin saippualla. Enkä edes ole tällä viikolla syönyt valkosipulia!

Tänään puolestaan haisin tunkkaiselle. Nää kumpikin haju on tosi etovia, enkä kestä olla itseni läheisyydessä. Huomaan töissäkin, että asiakkaat tuhistelevat nenäänsä, eli ei ole kuviteltua :/ Voiko tää olla jotain hormonihäikkää? Kuukautiskierto on viime aikoina pitkittynyt. Nytkin on menkat kaksi viikkoa myöhässä. Raskaana en voi olla. Stressiä on aika paljon. Voiko se aiheuttaa tollaista hajua?

Mun virtsa haisee myös tunkkaiselle. Niin ja maanantaiaamuna oli ruskeaa virtsaa. Olin juonut sunnuntaina alkoholia, mutta vain viisi annosta. Eikä ollut nestehukan tuntua. Seuravalla vessakäynnillä virtsa oli taas ihan normaalin väristä.

Olen (käsittääkseni) perusterve hieman alipainoinen nuori nainen.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varaa aika lekurille että pääset tarkastamaan munuaisten crea-arvot. Onko kipuja selkäpuolella?

Vierailija

Kokeile juoda enemmän vettä, joku pari litraa päivässä muutamia päiviä, jos se puhdistaisi.

Tuo nyt tulisi ensimmäisenä mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Raskaana olet.

Ai seksistä naisen kanssa voi nykyään tulla raskaaksi?

haisuli

Vierailija kirjoitti:
Varaa aika lekurille että pääset tarkastamaan munuaisten crea-arvot. Onko kipuja selkäpuolella?

Oli vähän juilittelua munuaisten kohdalla maanantaina, mutta ei se niinkään sattunut.

haisuli

Vierailija kirjoitti:
Kokeile juoda enemmän vettä, joku pari litraa päivässä muutamia päiviä, jos se puhdistaisi.

Tuo nyt tulisi ensimmäisenä mieleen.

Tuskin. Mä juon vettä paljon.

Vierailija

Mulla sama vaikka juon 3 litraa vettä päivässä (monillahan hiki menee tosi pahanhajuiseksi jos ei juo tarpeeksi vettä).

Vierailija

Minä olen ketoosissa enkä mielestäni haise pahalle. Henki tosin haisee, joten yritän juoda paljon vettä.

Vierailija

haisuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oli vähän juilittelua munuaisten kohdalla maanantaina, mutta ei se niinkään sattunut.

Juiliminen riittää. Mars crea-arvot tarkastamaan ettei tule mitään vakavampaa! Toivotaan että kyseessä kuitenkin elimistön nestevaje tai vaikka se hiiva-syndrooma jota joku jo ehdottelikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
haisuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juiliminen riittää. Mars crea-arvot tarkastamaan ettei tule mitään vakavampaa! Toivotaan että kyseessä kuitenkin elimistön nestevaje tai vaikka se hiiva-syndrooma jota joku jo ehdottelikin.

Hiivasyndrooma ei haise..

Vierailija

Itse huomasin ennen kuumetta ja flunssaa parina päivänä itsessäni tunkkaisen ja epämiellyttävän hajun. Haju katosi kuumeen sairastamisen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haisuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hiivasyndrooma ei haise..

Hiivasyndrooma nimenomaan haisee. Otapa aiheesta lisää selville.