Vierailija

mä uskoin tuon selityksen täysin, kun katsoin tuoreeltaan videon ja jopa puolustin Axua täällä. Kun mitään muuta paskaa ei vielä ollu tullu julkisuuteen. Oltiin niinkuin silloin Axun sanan varassa.

Katsokaa tekin, nyt kun totuus on tullu julki, niin näkeekö jostain elekielestä, merkeistä valehtelua?

Itse olen sinisilmäinen enkä itse valehtele, siksi on niin vaikeaa huomata sitä toisista, mutta jos tätä vois käyttää opetusvideona.

Axun selitykset ekalla selittelyvideollaan:

• ylös 16
  • alas 4

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Katsokaa Axua, kun puhuu Peteristä, mielikuvitushahmosta huom! melko sujuvasti....ja kuinka kukaan muu ei ole nähny videoita...just joo...järkyttävää, miten joku voi valehdella tuolla tavalla noin sujuvasti ja ladata sen nettiin vielä totuutena. Huh huh.

• ylös 32
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No en uskonut.
Eikä se johtunut mistään "eleistä" vaan siitä, että jo tuolla ekalla videolla Axl vähätteli uhreja, vieritti syytä heidän niskoilleen ja selitteli, kuinka koko sotku johtuu vain jonkun "katkeran naisen" kostonhimosta.
Tuon lisäksi vieläpä yritti antaa itsestään niin syyttömän kuvan, tyyliin "en mä mitään pahaa tarkoittanut eikä kukaan ole tästä kärsinyt" jne.

Tuolla ekalla videolla ei ollut minkäänlaista nöyryyttä ja katumusta, vaan ainoastaan typeriä selittelyitä ja yritys antaa itsestään sympaattinen "viaton uhri"-kuva.

Ja typerimpiinhän tuo upposikin kuin kuuma veitsi voihin.
Tuo video oli mielestäni jo silloin vastenmielinen, ja on sitä yhä.

• ylös 53
  • alas 1
Vierailija

No, ne väittää, että merkkejä valehtelusta on esim. nenän pyyhkiminen runsas silmien räpyttely ja vasemmalle katseleminen/vilkuilu. Näitä kaikkiahan videolla on...

Esim. kohdassa missä kertoo ymmärtävänsä asianomaisten tunteita ja mitään materiaaleja heistä ei ole ulkona -katsoo vasemmalle.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Elekielestä ainakin toi toisen silmän iskeminen/nykiminen on yksi.

Itse sisällöstä toi koko Piidör-tarina ja kaikki siihen liittyvät selitykset.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

"Lehdistö teilas Peterii, samoin kaikki ihmiset"

Ja edelleenkään kukaan ei tiedä mitään henkilöstä kuvauksen perusteella oli salanimellä tai ei.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

En ole katsonut videota aiemmin, joten en osaa arvioida miten tulkitsisin Axlin eleet ja ilmeet jos en tietäisi enemmän.

Ihan alussa tulee vain mieleen, että Axl ei ole oma itsensä. Hän vaikuttaa siltä, että asiasta kertominen on hänelle vaikea paikka, mutta muuten hän vaikuttaa mielestäni aika neutraalilta, eikä erityisen nöyrältä/katuvalta/nololta.

Siinä vaiheessa kun Axl alkaa puhua MTV:stä ja Peteristä tulee puhetavasta ja ilmeistä mieleen, että hän siirtyy ammattiminäänsä ja harjoiteltuun osuuteen, puhe ja eleet ovat luontevampia eikä mitenkään vaivaantuneita. Enempää en kyllä kestä katsoa, liikaa myötähäpeää.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Hän on alunalkaenkin vaikuttanut liian asialliselta tuossa videossa. Päivä putkassa olon jälkeen ja mahdollinen tuomio tulossa ja hän puhuu vakavan rauhallisesti. Ei vaikuta kovin väsyneeltä tai turhautuneelta, mutta puhuu kuitenkin yliampuvan dramaattisesti. Ei minkäänlaista tunnereaktiota myöskään Peterin tarinaa kerrottaessa. Hän ei ole rento eikä mokaa sanavalinnoissaan missään vaiheessa. Aivan selvästi harjoiteltu puhe ja moneen kertaan videoitu video.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

En ehdi nyt katsoa, mutta tuossa ihan alussa on pitkiä räpytyksiä/ silmien sulkemisia/ katseen alaslaskua. Monihan sulkee kokonaan silmät valehdellessaan. 

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

niin muuten on. Se jättipitkä leffailta keskustelu poistettu, yritin mennä siihen, niin hups. pääsy kielletty

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Moni myös tapittaa todella napakasti silmiin valehdellessaan, koska yrittää niin kovasti näyttää rehelliseltä ja vakuuttavalta. Typpihän on ihan psykopaatti, ei tunne yhtään mitään katumusta ja näyttelee tunteita.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Aksuli on jäänyt alakynteen, ilmoittelee itse ketjut asiattomiksi. Olisiko ihan kohta paljastumassa lisää, esim. alaikäisiin liittyviä juttuja ja matskun jakamista laajemminkin.

Vierailija

En yhtään ihmettelis, jos pimeästä netistä löytyy videoita.........Enkä yhtään ihmettele, että joitain muitakin tulee istuu syytettyjen penkillä Axulimme vieressä

Vierailija

Muistaakseni kun sanoi ettei videoita ole kukaan muu nähnyt, kosketti naamaansa mikä on aika yleinen valehtelun merkki. Mene ja tiedä.

Vierailija

Räpyttely, silmien kiinni pitäminen välillä, ja SUUN/HUULIEN KIRISTELY VIIVAKSI! Siitä jos mistä saa aina valehtelijan kiinni. Elehtii kasvoillaan paljon enemmän kuin muissa videoissaan.
Ja eräs seikka josta tunnistan aina valehtelijan: kun valehtelija pääsee valheessaan hankalimpaan kohtaan, tulee molempien silmien alle pienen pienen pieni mikroilme, joka näyttää aivan kuin alaluomi kiristyisi ylöspäin. Se on täysin tahaton ja tiedostamaton reaktio, jota ei edes tiedostaessaankaan voi hallita mikäli jännittää vähäsenkin. Sitä ihoaluetta ovat luomia liikuttavat lihakset, jotka ovat äärimmäisen herkkiä ilmehtimään, joten niitä on vaikeinta hallita tunteillessaan.

N28

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.