Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sivuhistoriassa näkyy vain "google" eikä yhtään mitään muuta, yksityinen ikkuna avattu???

Vierailija
06.04.2016 |

Eikös tuo nyt siltä vaikuta, että jos on tiettyyn aikaan avattu ikkuna ja historiassa näkyy vain google joka on aloitussivu, eikä sen jälkeen mitään muuta, niin siitä on sitten klikattu yksityinen ikkuna jolla on surffailtu?? Kyse kännykästä, joten tuskin ihan huvikseen on selainta auottu vain, jotta saa googlen auki eikä sitten edes hae sieltä mitään.

Mies kuvittelee olevansa fiksu, mutta minäpä taidan olla vielä fiksumpi. Jäi kerran jo kiinni pettämisestä ja nyt kun olen seuraillut sivuhistoriaa josko homma jatkuu, niin löytyi tuollainen. Mitään muuta syytä hänellä ei ole salailla vierailujaan, on minulle sanonut että saat aivan vapaasti käydä katsomassa ne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa vituttaa. Miehesi tekee ihan oikein käyttäessään yksityistä ikkunaa. Niin käyttäisin minäkin, jos tietäisin puolisoni kyttäävän netin käyttöäni - vaikka minulla ei ole yhtään mitään salattavaa. Ihan periaatekysymys: jokaisella on oikeus yksityiseen niin nettisurffailussa kuin viestinnässäänkin.

Jos et voi luottaa mieheesi, miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
2/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele kuule sen miehen kanssa. Sano, että jättää sinut jos pettää ja jos muut naiset kiinnostaa enemmän kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiiät mihin aikaan se selain on avattu?

Muutenkin kuulostaa siltä että 1) keskustelu ja mahdollisesti 2) ero, jos luottamua on tuolla tasolla..

N39

Vierailija
4/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäys ei ole todellakaan fiksua vaan helvetin sairasta. Jos et luota niin lopeta suhde äläkä enää kiduta itseäsi ja puolisoasi

Vierailija
5/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin surffaa juuri nyt incognito-tilassa, ilman mitään erityistä syytä. Mulla ei ole vain mitään syytä jättää sivuhistoriaa muistiinpanoja tai haluta, että webbisivut seuraavat mitä teen.

Vierailija
6/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että hän muuten surffailee aivan normaalisti, mutta sitten on näitä kertoja kun minä EN OLE kotona, tällöin on menty sinne saakutin treffisivustolle, ihan varmana :(

Miksi muutoin pitäisi avata salattu ikkuna? Miehellä on siellä haussa näkyvissä tosi ihmeellisiä hakujakin, eli sen takia ei minnekkään yksityiseen selaimeen mene googlettelemaan, jotta minä en asiaa näkisi, ellei sitten ole jotain salattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä