Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin elvyttämään koiraamme tänä aamuna, poikaystävän kommentti ""en mä jaksa kuunnella sun parkumista"

Vierailija
06.04.2016 |

Olin luonnollisesti hajalla kun vanha koirani lopetti yhtäkkiä hengittämisen. Elvytin sitä aivan paniikissa ja se alkoi hengittää. Soitin poikaystävälle ja hän tokaisi "Nyt on kiirettä töissä, en mä jaksa kuunnella sun parkumista"

Alan olla niin kypsä tähän. Poika ei korjaa edes sotkujaan. Minun on parempi olla yksin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olet varmaankin nuori joten hankkiudu tuosta eroon vielä kun voit.

Vierailija
2/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on oikea ratkaisu. Löydät vielä parempaa. Tsemppiä sulle ja koiralle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 18-vuotias

Ap

Vierailija
4/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä vaihtoon.

Vierailija
5/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Älä soittele töihin. Ja koirasi kuolee varmasti kohta. Erotkaa ja vie koira lopetettavaksi. Se kärsii

Vierailija
6/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v ja keskenkasvuinen, töissä pitää tehdä töitä.

Vierailija
7/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikiksesi oli TÖISSÄ

Vierailija
8/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi ansaitsee paremman muijan

Vierailija
9/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä ei kannata tuhlata sekuntiakaan ihmisiin jotka vaan lisää pahaa oloa. 18-vuotiaana ajattelee olevansa kuolematon mutta vanhan tädin näkökulmasta edes huonoitsetuntoisimman ei kannata ajatella että minä en ketään muuta saa kuin k-pään. Parempi vaikka ilman. Perusasiat pitää olla miehessä kunnossa. Miehellä on oikeus sanoa ettei ehdi tietysti, mutta kunnollinen mies ilmaisee asian toisella tavalla.

Vierailija
10/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee itsekin töihin/kouluun

Vierailija
11/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se poikkis, löydät paremman. Tsemppiä koiralle <3<3<3

Vierailija
12/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetti sitä koiraa sitten vaivaa?? Onko se niin vanha, vai mitä? Eiköhän nyt olisi syytä miettiä sitä koiraa, eikä sitä jätkää.. ja jos se on töissä, niin tuskin tarvii elukan takia kotiin tulla. 

Soita eläinlääkärille.

Vierailija
13/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä vaihtoon ja koira eläinlääkäriin. Varaudu siihen, että se lopetetaan, eikä tuosta poikakaverista ole sulle mitään tukea.

Vierailija
14/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulussa, en ollut neljältä aamulla kun tämä tapahtui.

Mutta kiva että tästäkin on jollekulle huumoria.

Ap

Vierailija
15/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Älä soittele töihin. Ja koirasi kuolee varmasti kohta. Erotkaa ja vie koira lopetettavaksi. Se kärsii

Sanoisitko noin vaikka omalle äidillesi kun se on vanha ja sairas? Tapa itsesi että et kidu enää!

Vierailija
16/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se koira, löydät paremman. Tsemppiä poikkikselle <3<3<3

Se jätkä tarvis kunnollisen muijan, ei tuollaista vesipäätä

Olet sairas päästäsi

Vierailija
17/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos, nro 18 sai minut itkemään. taas.

Ap

Vierailija
18/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattomia tyyppejä täällä. Trollata voisi mieluummin jossain kevyemmissä aloituksissa, ap on todennäköisesti kasvanut isoksi tuon koiran kanssa ja se on siksi ihan äärimmäisen tärkeä.

Vie koira lääkäriin. Saattaa käydä niin, että on sen viimeinen matka. Rakkaus on sitä, että päästää toisen menemään eikä jätä tuskiinsa, jos lääkäri sitä mieltä on. Ei tietystä välttämättä ole viimeinen, ei näin av:n perusteella pysty varmaksi sanomaan. Myös itseään saa ja täytyy rakastaa ja sitä toteutat parhaiten, kun annat myös tuon pojanklopin mennä. Tsemppiä kaikkeen!

Vierailija
19/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se koira, löydät paremman. Tsemppiä poikkikselle <3<3<3

Se jätkä tarvis kunnollisen muijan, ei tuollaista vesipäätä

Kyllä kumppanin pitää pystyä tukemaan toista vaikealla hetkellä. Jos toinen soittaa,että elvytti juuri koiran, pitäisi toisen pystyä empatiaan ja lohduttamaan järkyttävällä hetkellä,eikä sanoa,ettei jaksa toisen parkumista. Meilläkin lapset soittaneet töihin,että pakukaija kuoli. Kiire oli, mutta ei tullut mieleenkään sanoa,etten ehdi parkumistasi. Ja vaikka soittaja olisi ollut mies,en olisi voinut olla häijy. Ihmisellä täytyy olla tilannetajua, ja osattava olla osanottava silloin kun toisella on suru tai järkytys päällä. Oli töissä tai ei. Ihminen on aina tärkeämpi kuin työ. Ehkä joku kirurgi ei kesken leikkauksen ehtisi puhelimeen, mutta tavallinen työtätekevä kyllä.

Vierailija
20/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä ei ole  empatiakykyä. Poikaystäväsi ei voi asialle oikein mitään. Empatiakyky syntyy lapsena ja jos sitä ei ole, ei sitä myöhemminkään tule. Varaudu siihen, että tämä poikaystäväsi ei tule olemaan sinulle tukena myöskään silloin, kun menetät työpaikkasi, saat keskenmenon, joku sinulle läheinen sairastuu vakavasti ja kuolee tai sairastut itse vakavasti tai vammaudut esimerkiksi autokolarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän