Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan nirson miehen syömään monipuolisesti ruokia?

Vierailija
05.04.2016 |

Menee jo hermo, kaikki ollaan kokeiltu. Uhkailu, kiristys, lahjonta... Ei vaan suostu niin ei. Ainoa mitä syö, on makkara ja kalja. Kertokaa rakkaat mammat, miten olette saaneet miehenne syömään kunnolla?? Alan jo huolestua miehen terveydestä, sillä on hiuksetkin alkaneet tippua päästä. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaisin että jos ei elämäntapa parane niin ei suhdekaan.

Vierailija
2/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee jo hermo, kaikki ollaan kokeiltu. Uhkailu, kiristys, lahjonta... Ei vaan suostu niin ei. Ainoa mitä syö, on makkara ja kalja. Kertokaa rakkaat mammat, miten olette saaneet miehenne syömään kunnolla?? Alan jo huolestua miehen terveydestä, sillä on hiuksetkin alkaneet tippua päästä. :(

Oletko miehesi äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla. 

Sillä saa miehet kertomaan niin ydinsalaisuudet kuin syömäänkin. 

Vierailija
4/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Ole kuitenkin onnellinen siitä, että miehesi on selvästi alfa. Tavallisen betamiehen eteen yksikään nainen ei viitsisi nähdä tuollaista vaivaa.

Vierailija
5/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon ollu pienestä pitäen nirso ja pahin virhe jonka voi nirson kans tehä, on pakottaa ja puhua ku pikkulapselle. hän on aikuinen ja päättää itse mitä suuhunsa laittaa. se mikä auttaa on se et tuot pöytään ruokaa jota hän ei ole maistanut sellaisen seassa mistä hän pitää. vaikka nyt jauhelihakastikkeessa onkin pieniä porkkanapaloja (jos ei porkkanoista pidä). syöt vaa menemää, älä kiinnitä huomiota miehees yhtään ja jos hän maistaa, älä ala kehumaa ku pikkulasta. älä huomioi.

se alkaa tosi paljon ahdistaa ku koko aja kuulee sitä mukamas kannustavaa puhetta 'maista!'. se alkaa oikeasti vuosien mytä herisee korvassa ja pahasti ja siihen ei kykene enää vastaamana ku kielteisesti.

jos tämäkään ei auta nii voitte myös sopia et hän maistaa jotai inhokkiaan ja sinä taas maistat jotain sinun inhokkia. molemmille se on paha jote tuntuu paremmalta ku toinen tekee saman

Vierailija
7/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että menee lääkäriin. Jos oikeesti syö noin huonosti, niin arvot on päin pestä. Ehkä uskoo lääkäriä paremmin.

Vierailija
8/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on se, että mies tietää ja näkee mitä syö. Pilko yhteen kippoon porkkanaa, toiseen kurkkua, kolmanteen tomaattia jne. Houkuttele maistamaan kaikkea. Ota palkitseminen osaksi päivärutiinia eli jokaisesta uuden asian maistamisesta saa vaikkapa tarran! Ja ennenkaikkea muista näyttä hyvää esimerkkiä: miehet oppivat syömistavat vaimoiltaan, joten syö monipuolisesti itsekin! Näillä opeilla olen saanut oman nirson mieheni syömään rohkeammin eri ruokia.

Vierailija
9/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse oon ollu pienestä pitäen nirso ja pahin virhe jonka voi nirson kans tehä, on pakottaa ja puhua ku pikkulapselle. hän on aikuinen ja päättää itse mitä suuhunsa laittaa. se mikä auttaa on se et tuot pöytään ruokaa jota hän ei ole maistanut sellaisen seassa mistä hän pitää. vaikka nyt jauhelihakastikkeessa onkin pieniä porkkanapaloja (jos ei porkkanoista pidä). syöt vaa menemää, älä kiinnitä huomiota miehees yhtään ja jos hän maistaa, älä ala kehumaa ku pikkulasta. älä huomioi.

se alkaa tosi paljon ahdistaa ku koko aja kuulee sitä mukamas kannustavaa puhetta 'maista!'. se alkaa oikeasti vuosien mytä herisee korvassa ja pahasti ja siihen ei kykene enää vastaamana ku kielteisesti.

jos tämäkään ei auta nii voitte myös sopia et hän maistaa jotai inhokkiaan ja sinä taas maistat jotain sinun inhokkia. molemmille se on paha jote tuntuu paremmalta ku toinen tekee saman

Voi helvetti mitä venkoilua.

Vierailija
10/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 listasi jo hyviä keinoja

Tärkeää on selkeä päivärytmi. Ylös 7 aikaan. 8 aamupuuro, maito ja leipä. Ehkä hedelmä. 9 aikaan menette ulos. Voit vaikka tehdä lounaan uuniin paistumaan ulkoilun ajaksi, koska ulkoilun jälkeen miehellä on jo kova nälkä. Et ehdi silloin laittaa ruokaa. Laita ruuat nätisti esille. Syö myös itse. Pidä ilmapiiri mukavana. Ei patistelua tai liikaa huomiota. Ellei maistu niin kiitä ruuasta. Nousette pöydästä ja mies päiväunille. Sitten välipala. Touhuilua ja klo 16 päivällinen. Leikkiä tai ulkoilua ja iltapala klo 19. Klo 20 viimeistään nukkumaan.

Pidä rytmi aina samana. Ei kaljaa kuin lauantaisin yksi. Pidä makkara myös harvinaisena herkkuna

Minulla on ollut kaksi miestä ja näillä keinoin on mennyt hyvin. Tälläisen miehen kanssa on helppo käydä myös ravintolassa syömässä. Uudet maut ei pelota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän