Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vie sinulta halut seksin aikana?

Vierailija
05.04.2016 |

Eräs nainen kerran höhötti taukoamatta. Kai sitä ujostutti niin paljon, mutta se kuulosti vajaaälyiseltä. Höhö... Hö-hö... Höhö..hö.hö...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies valitti koko ajan, että mulla on kylmät kädet/viileä iho, kun yritin jotain tehdä ja painautua lähemmäs. Lopulta en viitsinyt tehdä mitään muuta, kuin maata paikallani.

Vierailija
2/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran on näin tapahtunut. Nainen paljastui mieheksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos mies alkaa lutkuttamaan rintojani kuin vauva... Yök!! :( Olen sanonut tästä valehtelematta kymmeniä kertoja, mutta mies aina unohtaa, tai ''unohtaa''.

Voitte ehkä kuvitella 190cm/100kg karvaisen miehen lutkuttamassa naisen rintoja vauvan tavoin samalla lässyttäen vauvaäänellä jotain. En ole mikään pedofiili, joten tuo saa halut katoamaan sekunnin murto-osassa. Siihen jää seksin harrastaminen sillä kertaa.

Vierailija
4/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No korkeintaan se jos jyystäminen jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Ite kun tuun hyvin nopeasti. Mutta yleisesti ottaen seksi on aina kivaa mieheni kanssa ja mulle käy koska vain. Useamminkin sais olla..

Nainen

Vierailija
5/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemallani miehellä oli kondomit aina jossain toisessa päässä huonetta. Ensin alkulämmittelyjen jälkeen siis lähti hakemaan kortsua. Tuli takaisin, kesti pari minuuttia ja sitten lähti keittiöön viemään kortsua roskiin. Sitten taas hakemaan uusi kondomi toisesta päästä huonetta. En tajua, miksei sitä kortsupakettia voinut tuoda lähemmäs. Meni fiilikset aina odottelussa.

Vierailija
6/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaminen, sit ei tee enää mieli, ainakaan hetkeen.

Mies

Vierailija
7/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Minä voin saada useamman orgasmin seksin aikana ja joskus sarjaorgasmeja. Kateellinen?

8/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttäminen on pahin seksintappaja, samoin kaikki lapsellisten sanojen käyttö, kuten peppuli, pimppi, kikkeli, tisuli. Yök!

Vierailija
9/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies imee rintoja ja samalla kurkistelee sieltä minun kasvoihini. Näyttää ihan samalta kun rintarukittavat vauvat, jotka tuijottavat herkeämättä äitiinsä. Täytyy pistää silmät kiinni. Pelkään että alkaa veikistelemään.

Vierailija
10/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "rintaruokittavat"

Vierailija
11/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Minä voin saada useamman orgasmin seksin aikana ja joskus sarjaorgasmeja. Kateellinen?

Noo, en oikeastaan. 

Olen vähään tyytyväinen, yksi kunnon orkku riittää, ainakin sen hetken aikaa :=)

Vierailija
12/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lerpahtaa heti jos ajattelen omaa vaimoani. Pakko pitää fokus rakastajattaressa.

Vierailija
13/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies imee rintoja ja samalla kurkistelee sieltä minun kasvoihini. Näyttää ihan samalta kun rintarukittavat vauvat, jotka tuijottavat herkeämättä äitiinsä. Täytyy pistää silmät kiinni. Pelkään että alkaa veikistelemään.

Naisen kasvoihin minä ainakin katson siksi, että tiedän tuntuuko tekemiseni hyvältä vai miettiikö nainen huomisen ostoslistaa samalla.

M27

Vierailija
14/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuolen tai edes suutelen mitään muuta ruumiinosaa kuin penistä, mies kutiaa ja alkaa hihittää. Ei sille tietty voi mitään, mutta se on pilannut joitain vähän spesiaalimmiksi tarkoitettuja iltoja. Mun instareaktio siihen on selän kääntäminen ja unten maille. Harmittaa kun sillä saisi helposti vähän vaihtelua.

Vierailija
15/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, jos mies alkaa lutkuttamaan rintojani kuin vauva... Yök!! :( Olen sanonut tästä valehtelematta kymmeniä kertoja, mutta mies aina unohtaa, tai ''unohtaa''.

Voitte ehkä kuvitella 190cm/100kg karvaisen miehen lutkuttamassa naisen rintoja vauvan tavoin samalla lässyttäen vauvaäänellä jotain. En ole mikään pedofiili, joten tuo saa halut katoamaan sekunnin murto-osassa. Siihen jää seksin harrastaminen sillä kertaa.

Alkoi panettaa. T.nainen

Vierailija
16/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan imeminen. Kiihottaa yhtä vähän kuin vauvan imetys.

Kun mies sanoo että näytä miten pitää hyväillä. Jos mies ei osaa niin oma vikansa.

Vierailija
17/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ihan harmittaa että nyt kun mulla tulee maitoa, mies ei enää ime rintoja. Tajuan kyllä että vauvakielellä puhumisesta menisi tunnelma pilalle.

Vierailija
18/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vie minulta seksihalut jos toinen on syönyt vaikka laihdutuslääkettä ja luumusoppaa ja yhtäkkiä lentää peräreiästä joka paikka täyteen löysää ripulipaskaa. Sellainen olisi mielestäni hieman kiusallista. Samoin jos toiselta puhkeaa peräpukama ja tulee kamalasti verta.

19/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jos miehen kulli ja pallit haisee

-kakkakikkareet pyllyssä

-napanöyhtä

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/44 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoo että näytä miten pitää hyväillä. Jos mies ei osaa niin oma vikansa.

No mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa on siinä jos kysyy että kerrotko tai näytätkö suurinpiirtein millaisista liikkeistä jne tykkäät. Ei toista voi täysin sanatta oppia käsittelemään.