Vierailija

Se niistä "naiset saavat 158 vastausta vaikka olisivat 200kg painavia suomursuja joilla on pilde muurautunut umpeen" -jutuista. Tein nettideittiin kuvattoman profiilin jossa kuitenkin kerroin itsestäni kaikenlaista ja yritin tuoda persoonaani esille (hyvällä tavalla, en liian erikoisesti). Tulos: 0 vastausta. Onko se kuva oikeasti niin tärkeä vai ovatko kaikki nykyään Tinderissä? Tuo Tinder mua vähän pelottaa koska en ole kauhean kaunis tai valokuvauksellinen, ja pelkän kuvan perusteella valitseminen tuntuu raadolliselta. Olin ajatellut että perinteiseltä deittisivustolta löytyisi vielä miehiä, jotka ovat valmiita tutustumaan profiilitekstiin ja ottamaan yhteyttä jos kokevat sen kiinnostavaksi. Mutta ilmeisesti ei.

Löytyy pitkä tausta masennuksesta kuntoutumisesta ja nyt vihdoin tunnen olevani tarpeeksi hyvässä kunnossa , että pystyn hyväksymään heikkouteni ja uskaltautumaan nettideittien maailmaan (jep, masennustausta on niillä markkinoilla pitkä miinus, mutta minussa on kuitenkin sen lisäksi paljon hyvääkin). Odotin jo treffeille pääsyä, mutta ei näköjään >:-(

• ylös 5
  • alas 7

Kommentit (14)

Ruma

Mullakin oli profiili, jossa kuva ja sain viikossa 80 vastausta. En pitänyt kuvastani, ja poistin sen. Seuraavan viikon aikana sain 0 vastausta. Se on siitä kuvattomuudesta kiinni, rumempikin kelpaa kunhan kuva löytyy.

• ylös 16
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voisi miehilläkin alkaa käydä flaksi, jos laittaisivat viestiä kuvattomillekin. Jos joku kuvailee olevansa urheilullinen ja hyvässä kunnossa, vasta valmistunut kauppatieteiden opiskelija, niin olisiko liian iso riski laittaa sellaiselle naiselle viestiä kuin kuvalliselle, jolle tulee 100 viestiä?

Vierailija

En koskaan vastaa kuvattomille profiileille. Tulee epäilys että itseluottamuksessa on vikaa tai jopa etsitään "salarakasta" tai satunnaista panoa jos ei voi omalla naamallaan esiintyä.

N31

Vierailija

Miksi et laita kuvaa? Kiinnostuisitko muka itse kuvattomasta profiilista? Sua voidaan myös luulla huijariksi. Vaikka et olisi mikään missi saat aivan varmasti miehiä kun on parikin selkeää kuvaa esillä.

Vierailija

Täytyy näin miehenä, joka ei saa usein mitään vastausta naisilta, vastata. Siellä on niitä kuvattomia tusinoittain. On aika turhauttavaa kirjoitella kuvattomille, kun ei saa edes vastausta "ei kiitos". Sen profiilin pitää todella olla kiinnostava että jaksan lähettää viestiä kuvattomalle.

Vierailija

Taitaapa olla paska profiiliteksti ja ikää "liikaa" että viestejä tulisi siitä huolimatta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En koskaan vastaa kuvattomille profiileille. Tulee epäilys että itseluottamuksessa on vikaa tai jopa etsitään "salarakasta" tai satunnaista panoa jos ei voi omalla naamallaan esiintyä.

N31

NIin ja et vastaa myöskään kuvalliselle, joka ei kiinnosta. Mutta tämähän nyt on meille "munattomille" miehille itsestään selvä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita kuvaa? Kiinnostuisitko muka itse kuvattomasta profiilista? Sua voidaan myös luulla huijariksi. Vaikka et olisi mikään missi saat aivan varmasti miehiä kun on parikin selkeää kuvaa esillä.

En laittanut kuvaa, koska ulkonäön perusteella tapahtuva arvostelu ahdistaa ja kuten sanottua, en ole erityisen nätti. Ei mulla oikein edes ole sellaisia tosi edustavia kuvia itsestäni, koska olen vältellyt kameroita. Olen kyllä käsittänyt, että jonkun verran ihmiset kyllä laittavat kuvattomia profiileita ja vaihtavat sitten kuvat sähköpostilla, ja tähän olin itsekin valmistautunut. Mutta ilmeisesti aika on muuttunut.

Tuntuu myös nololta että joku tuttu saattaisi bongata minut deittipalstalta, vaikka mitään syytä tähän nolotukseen ei tietenkään ole. Voisin itse hyvin vastata kuvattomalle profiilille, jos teksti on mielenkiintoinen.

Vierailija

Mulla on ollut kuvattomia profiileja ja vastauksia on silti tullut kymmeniä, mutta mä olen hyvä kirjoittamaan ja erikoinen tyyppi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.