Kuinka moni nainen suostuu nuolemaan miehensä pyllyä?
Omassa kaveriporukassani olen vissiin ainoa, mutta onko tämä nyt sittenkään niin tavatonta?
Vastatkaapa naiset, kiitos.
Kommentit (20)
Minun naiseni ainakin kuolee koko alapään . Samalla kun runkkaa ja työntää sormen anukseen.
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni ainakin kuolee koko alapään . Samalla kun runkkaa ja työntää sormen anukseen.
Huhhuh mikä nainen. Tuossa ei olisi enää paljon väliä, vaikka nainen olisi 200 kg mielenterveyseläkeläinen.
Todellako olette kaveriporukassa keskustelleet, että kuka teistä nuolee miehen pyllyä?
En suostu, mies kyllä tykkää nuolla minun pyllyä vaikken siitä oikein tykkää. Ei mitään vikaa miehen pyllyssä sinänsä, mutta ei vaan yhtään innosta ajatuksena laittaa kieltäni karvan ympäröimälle reiälle, kakkakin saattaa haista jos ei oo ihan just suihkussa käynyt... :D
Vierailija kirjoitti:
Aha. Tuostako tulee se sanonta "Hän on ruskeakielinen perseennuolija"?
Vierailija kirjoitti:
En suostu, mies kyllä tykkää nuolla minun pyllyä vaikken siitä oikein tykkää. Ei mitään vikaa miehen pyllyssä sinänsä, mutta ei vaan yhtään innosta ajatuksena laittaa kieltäni karvan ympäröimälle reiälle, kakkakin saattaa haista jos ei oo ihan just suihkussa käynyt... :D
Tämä harrastus vaatii ehdottomasti ensin paskalla- ja suihkussa-käynnin mutta on vaivansa värtti :D
Eihän se ole yhtään sen ällömpää kuin sellaisen kullin suikkaus, joka on joskus hoonannut anaalia. Pesullahan se on sen jälkeen käynyt. Vai nuoleeko joku peräreikää tuoreena suoraan paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Omassa kaveriporukassani olen vissiin ainoa, mutta onko tämä nyt sittenkään niin tavatonta?
Vastatkaapa naiset, kiitos.
Pystyn ja pidän siitä, että saan antaa miehelleni nautintoa. Monesti hän nuolee ensin minun pyllyäni jonka jälkeen minä nuolen hänen pyllyään.
Ainoastaan yksi mies pyytänyt.Siistii kyllä ja myös vähän sormetin.En varmaan kyllä ollut mikään taidokas kun ujona ekaa kertaa kokeilin.Tekisin uudestaan.Ei ollut sen ihmeempää kuin vaikka suihinoton opettelu joskus aikoinaan.Tuntuu ihanalta,että voi tuottaa nautintoa minun tavoin.
Täällä on nuollaan myös ja runkkataan samalla. Kuuluu asiaan ja mukavaa molemmilla! :)
Oma tuntumani on, että nuoleminen on paljon yleisempää niin päin että mies nuolee naisen anusta. Ainakaan niistä mimmeistä, joita itse olen liponut, ei kukaan ole tehnyt aloitetta minua nuollakseen. Toisaalta en sitä haluaisikaan eli siinä mielessä kaikki on ok.
En ole koskaan nuollut, ja vain yksi mies on sitä pyytänyt. Minun persettäni on haluttu nuolla, olen kokeillut, mutten pidä siitä. Ei tunnu hyvältä. Voisin ehkä nuolla nykyiseni persettä, jos todella haluaisi. Mitäpä sitä ei rakkaansa eteen (tai taakse, hehe) tekisi :)
Kovin vieraalta tuntuu tuo peräreiän nuolenta. Jotenkin tuntuu, että ehkä alkujaan suuhun ei ole tarkoitettu otettavaksi ihan mitä tahansa, kuten paskaa ja sitähän peräreiässä ihan takuulla on vaikka sitä olisi pestykin. Noo, jokaisella on tietenkin omat mieltymyksensä, ihmettelen vain. Ei suinkaan peräreiän nuolijat sentään vielä enemmistönä ole Suomessa?
Minä nuolen joskus ja sormetan, vaikka itseä vähän ällöttää. Mutta mies nauttii älyttömän paljon, joten on se sen arvoista :) Vastaavasti mies nuolee minua (ei peppua vaan pimperoa) vaikkei itse siitä juurikaan välitä. N23
Tottakai hellin rakastani kaikin keinoin. Ei hän missään vaiheessa pyytänyt, vaan itse tein aloitteen. On vaan kovin herkkä tuo mies, niin ei olla vielä eturauhasta päästy stimuloimaan.
Puhdas peppu tuoksuu ihanalle, miehen ominaistuoksulle.
Yhtään sinun mieltymyksiäsi kritisoimatta totean ettei kyllä kävisi pienessä mielessänikään.