Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veroparatiisit, tietovuoto -》evvk

Vierailija
04.04.2016 |

Ihan oikeesti. Onko tämä nyt joku uutinen? No ei. Tuli vain nyt kirjallinen vahvistus jostain mikä oli jo tiedossa. Lehdistö ja toimittajat luulevat että tämä on tosi iso juttu. Mutta ei ole. Ärsyttää jo nyt että varmasti muutaman viikon ajan tätä jauhataan kaikissa uutisissa. Prkl. Evvk kun tekisin ihan samaa ja varmasti monet moralistit jos heillä olisi varaa... vittu.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhiä harmittaa.

Vierailija
2/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä sitten myöskään valita yhteiskuntasopimuksesta tai pakkolaeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tyhmyys ei sitten koskaan lakkaa mua hämmästyttämästä. Pikkujuttu? Tajuatko kuka maksaa verorahoitteiset palvelut, kun osa jengistä piilottaa rahansa verottajalta?

Vierailija
4/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne sadat suomalaisnimet viipyy? Ei varmaan tulekaan julki, koska hyvä veli -kerho hoitaa asian sujuvasti maton alle. Kaikilla niillä poliitikoilla ja muilla pampuilla on rahat jossain verojen ulottumattomissa, mitään muuta en edes usko. Stubbilla varmaan jonkun muun kuin Nordean kautta, kun uskaltaa muka-paheksua.

Vierailija
5/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

köyhiä harmittaa.

kyllä köyhien ja hyväihmisten vinkutus on tosi ärsyttävää...

Vierailija
6/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten tyhmyys ei sitten koskaan lakkaa mua hämmästyttämästä. Pikkujuttu? Tajuatko kuka maksaa verorahoitteiset palvelut, kun osa jengistä piilottaa rahansa verottajalta?

Voi voi. Tuo 10 prosentin verohävikki ei mua nyt oikein liikuta. Ja verojärjestelyt eivät edes ole laittomia per se. Kyllä sinäkin tarttuisot mahdollisuuten jos sul olisi iso rahat käytettävissä.

Vierailija
7/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Tuo 10 prosentin verohävikki ei mua nyt oikein liikuta. Ja verojärjestelyt eivät edes ole laittomia per se. Kyllä sinäkin tarttuisot mahdollisuuten jos sul olisi iso rahat käytettävissä.

Laitonta se on, jos varat jätetään ilmoittamatta.

Vierailija
8/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes se kiinnosta, että Putinin kaveri on kiertänyt veroja !?!?!?

Olet epäisäm maallinen huara

Vierailija
9/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sadat suomalaisnimet viipyy? Ei varmaan tulekaan julki, koska hyvä veli -kerho hoitaa asian sujuvasti maton alle. Kaikilla niillä poliitikoilla ja muilla pampuilla on rahat jossain verojen ulottumattomissa, mitään muuta en edes usko. Stubbilla varmaan jonkun muun kuin Nordean kautta, kun uskaltaa muka-paheksua.

Ensiviikon MOTissa kuulemma (jos pysyy sinne asti salassa, olen skeptinen että ainakaan kaikki nimet pysyisivät). Ja Rolexanderilla on enemmän kuin tarpeeksi syitä hikoilla, jos on verokikkailua harrastanut: tietovuoto kun ei koska vain Nordeaa.

Vierailija
10/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et uskokkaan kuinka moni ei tajua ja juuri siitä syystä meidän hallituksessa istuu kausi toisensa jälkeen puolue, joka ajaa esim. hallintarekisteriä, vaatii hallitusohjelmista poistettavaksi kohtia, jotka tarttuvat tiukemmin kiinni verenkiertoon jne...

Vierailija
11/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et uskokkaan kuinka moni ei tajua ja juuri siitä syystä meidän hallituksessa istuu kausi toisensa jälkeen puolue, joka ajaa esim. hallintarekisteriä, vaatii hallitusohjelmista poistettavaksi kohtia, jotka tarttuvat tiukemmin kiinni verenkiertoon jne...

Ja apupuolueena Suomen historian pahin suomalaisuuden vihollinen persut.

Vierailija
12/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko se toimittaja Kekelle?

Vierailija
13/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti. Onko tämä nyt joku uutinen? No ei. Tuli vain nyt kirjallinen vahvistus jostain mikä oli jo tiedossa. Lehdistö ja toimittajat luulevat että tämä on tosi iso juttu. Mutta ei ole. Ärsyttää jo nyt että varmasti muutaman viikon ajan tätä jauhataan kaikissa uutisissa. Prkl. Evvk kun tekisin ihan samaa ja varmasti monet moralistit jos heillä olisi varaa... vittu.

Totta varmaan se, että kaikkihan tämän tietää. No tietää kyllä, veroparatiisit ja kikkailut eivät ole mikään salaisuus. Tämän paljastuksen suurin osa on se, että nyt voidaan konkreettisesti näyttää yhden yhtiön konkreettiset järjestelyt, solmut ja asiakkaat. Tällaisten vuotojen ansiosta voidaan ehkä (toivottavasti) tulevaisuudessa valova järjestelmää paremmin.

Mun mielestä jokainen saa tienata niin paljon kuin sielu sietää, mutta verot on maksettava. Ja rahan liikkuvuuden pitää olla läpinäkyvämpää. Nykyinen järjestelmä suosii esimerkiksi rikollisia ja harmaata taloutta. Ja demokratian nimessä olisi hyvä tietää mitä poliitikot ja heidä lähipiirinsä touhuavat korruption kitkemiseksi. Loppujen lopuksi me tavalliset kansalaiset joudutaan maksamaan näiden multimilonäärien verot, onko se mielestäsi reilua?

Näin ihan alkajaisiksi miksi tän paljastuksen pitäisi kiinnostaa ihan kaikkia...

Vierailija
14/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja apupuolueena Suomen historian pahin suomalaisuuden vihollinen persut.

Miksi persut on suomalaisuuden viholliset?

-Tietämätön

Vierailija
15/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittiko se toimittaja Kekelle?

Näin teki. Tosin Kekellä alkoi pätkiä välittömästi kun kuuli aiheen. Toisaalta eikös veropakolainen Rosberg asu Monacossa. Minkäs takia monacolaisen tarvii rahojaan jemmailla?

Vierailija
16/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa MOTissa nyt kerrottu vielä paljon mitään. Paitsi Nordeasta.

Vierailija
17/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

köyhiä harmittaa.

Kieltämättä harmittaa maksaa yli 40 % veroa ansiotuloista, kun toisilla prosentti on parhaimmillaan pyöreä nolla.

Kateuskortissa on se hieno ominaisuus, että se oikeuttaa kaikenlaisen epäreiluuden ja epätasa-arvon. Onhan se toki coolia, että jossain Vauva-palstallakin alistutaan sellaiseen.

Vierailija
18/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näemme oikean tosi-idiootin. Alistuu siihen, että toiset saavat sikailla hänen kustannuksellaan minkä ehtivät, ja tämä vieläpä oikeuttaa sen.

Vierailija
19/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua -aggressiivista verosuunnittelijaa- ei moinen edes kiinnosta.

Ostin juuri uuden Mersun, se kiinnostaa enemmän.

Vierailija
20/35 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla Ap on ilmeisesti huomattavasti paremmat tiedot veroparatiiseihin siirretyistä varallisuuksista kuin meisä arvatenkin yhdeksällä -kymmenestä. Kyllä itsellänikin on ollut tuntuma siitä, että jollain saattaisi olla, mutta se on ni-in kauan kuin tosin toditetaan epämääräsitä panettelua ja loanheittoa. Se mitä tämä paljastus nyt voi tehdä on, että se antanee kasvot tai nimet heille jotka oikeasti ovat toimineet mahdollisesti laittomasti. Mitä muuta se voi tehdä jää  enempi -vähempi arvailujen varaan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän