Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla keskittymisvaikeuksia: mikä vie keskittymisenne?

Vierailija
04.04.2016 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ylimääräinen ääni, varsinkin toisten ihmisten syömisäänet. Mieleen pälkähtelevät ajatukset ja musiikkikappaleet. Mulle ei siis välttämättä auta edes hiljainen ympäristö, jos keskeytän itse itseni. Pystyn kyllä myös ylikeskittymään esimerkiksi kirjan parissa, en muista aikaa enkä kuule jos puhutellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä n. viisi 2-3 -vuotiasta ovat pihalla keksineet kivan leikin. 

Hakkaavat keinujen rungon rautaputkia metalliesineillä ja välillä juoksevat huutaen kuin hinaajat toiselle puolelle. 

Äidit seisoo vieressä. Kerrostalopihalla voisi vähän muistaa, että on eläkeläisiä, vuorotyöläisiä, opiskelijoita tai muuten levon tarpeessa olevia. 

Eli tämä mekkala vie nyt täysin keskittymiskyvyn ja etätöitä pitäisi tehdä. Juuri keskittymisvaikeuksien takia suosin etätyötä, kun mahdollista. Työpaikalla on aina jotain katkoksia ja minun on vaikea orientoitua uudestaan ajatuksiini. 

Vierailija
4/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänet ja sotkut. Kotona pitää olla tavarat järjestyksessä tai ajatus pätkii ja pahasti. Sotkuisessa keittiössä esim. ruuanlaitto on kauheaa häsellystä ja mokailen koko ajan.

Vierailija
5/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av.

Vierailija
6/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä n. viisi 2-3 -vuotiasta ovat pihalla keksineet kivan leikin. 

Hakkaavat keinujen rungon rautaputkia metalliesineillä ja välillä juoksevat huutaen kuin hinaajat toiselle puolelle. 

Äidit seisoo vieressä. Kerrostalopihalla voisi vähän muistaa, että on eläkeläisiä, vuorotyöläisiä, opiskelijoita tai muuten levon tarpeessa olevia. 

Eli tämä mekkala vie nyt täysin keskittymiskyvyn ja etätöitä pitäisi tehdä. Juuri keskittymisvaikeuksien takia suosin etätyötä, kun mahdollista. Työpaikalla on aina jotain katkoksia ja minun on vaikea orientoitua uudestaan ajatuksiini. 

meidän pihalla on ollut ihan sama juttu! Lapset hakkasi kepeillä metallista matontamppaustelinettä yli puoli tuntia (!) ja ääni kaikui varmasti kilometrien päähän. Äidit vieressä jutustelivat omiaan. Ääntä saa olla, mutta en tajua tällaista täysin turhaa metelöintiä.

Vierailija
7/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ja opiskellessa muiden pulina. Itse olen hiljainen introvertti mutta oma ajatukseni katkeaa kun joku alkaa small talkaamaan kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme