Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikä on ihannenaisenne ammatti?

Vierailija
03.04.2016 |

Mikä teitä eri ammateissa kiehtoo? Onko se lääkäri, sairaanhoitaja, lähihoitaja, sihteeri, opettaja vai mikä, miksi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja.

Vierailija
22/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku korkeakoulutettu, alalla ei ole kauheasti väliä. Opettaja olisi todella käytännöllinen ammatti, lasten lomien hoitokuviot olisivat niin helpot. Terveydenhoitoalalla taas työnsaanti helppoa. Kallistun opettajan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku korkeakoulutettu, alalla ei ole kauheasti väliä. Opettaja olisi todella käytännöllinen ammatti, lasten lomien hoitokuviot olisivat niin helpot. Terveydenhoitoalalla taas työnsaanti helppoa. Kallistun opettajan suuntaan.

Opettajassa tosin on se ongelma, että kulmakunnan kaikki kakarat tunkevat sitten teille lomien aikaan, jos ette osaa pitää rajojanne. Myös harrastukseen kuljetukset lankeavat helposti teille kun ope on kotona jo iltapäivällä.

Toisaalta kavereita sitten ainakin riittää.

Vierailija
24/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja tai lastentarhanope on aika kova sana. Muutkin kelpaa.

Olipas paljon alapeukkoja mammoilta. Noh, haters gonna hate. Haluan että puolisoni tekee jotain oikeasti yhteiskunnan jatkuvuuden kannalta hyödyllistä työtä. Eksä oli sellainen työnvieroksuja ettei tosikaan.

Vierailija
25/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen open kanssa naimisissa. En suosittele. Työ tulee kotiin ja usein niin väsynyt kaikesta kakaroihin liittyvästä että esim seksi ei tahdo kiinnostaa.

Tunnen erään sihteerin jolla olis pilkettä silmissä ja rento tyyppi. Ajatukset aina välillä harhailee ..... Jos tulisi sopiva tilaisuus kahden kesken.. No ajatuksia jotka harhailee.

Sihteeri on ehkä hyvä kun ei tarvitse paneutua ihmisten murheisiin olisi ehkä kotielämä ja muu sosiaalinen elämä työlle vastapainoa toisin kuin ihmissuhdeammateissa.

Vierailija
26/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihanneammatti ole enmmän naisten haaveiden oleellinen osa?

Mutta varmaan käytännössä lääkäri tai opettaja, hyötyjen vuoksi. Lääkkeet ja hoidot kotoa ja toisaalta pitkät lomat ovat suurta helpotusta lapsiperheen arkeen.

On, siksi ainakin itse vastasin opettaja lähinnä käytännön hyötyjen perusteella. Lääkäri olisi toinen hyödyllinen ja varmasti kakkosena listalla. Lääkärillä tosin voi olla päivystyksiä yms. mikä vaikeuttaa lasten hoitoa ja vaatii isältä enemmän joustavuutta.

Vierailija
27/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen open kanssa naimisissa. En suosittele. Työ tulee kotiin ja usein niin väsynyt kaikesta kakaroihin liittyvästä että esim seksi ei tahdo kiinnostaa.

Tunnen erään sihteerin jolla olis pilkettä silmissä ja rento tyyppi. Ajatukset aina välillä harhailee ..... Jos tulisi sopiva tilaisuus kahden kesken.. No ajatuksia jotka harhailee.

Sihteeri on ehkä hyvä kun ei tarvitse paneutua ihmisten murheisiin olisi ehkä kotielämä ja muu sosiaalinen elämä työlle vastapainoa toisin kuin ihmissuhdeammateissa.

Missä tahansa ammatissa väsyy ja vaikutus seksihaluihin on täysin yksilöllistä.

Vierailija
28/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole humanisti tai amis. Seksikkäintä on matemaatisloogiset työt

Vierailija
29/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipuri / kondiittori / tms koska sitten se tois mulle töistä niitä ylijäämäherkkusia ja osaisi ehkä kotonakin tehdä jotain keittiössä.

Osaisi tehdä joo, mutta tunnen pari leipuria ja pari kokkia, 3 näistä sanoo ettei yksinkertaisesti kiinnosta/jaksa enää kotona illalla väsätä mitään omaan työhön liittyvää.

Vierailija
30/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä nähnyt sellaisia opettajien lapsia että oksat pois :D Pahimpia kiusaajia ja nykyvuosina vähän sellaisia laitapuolen kulkijoita. Tunnen kyllä myös tosi mukavia ihmisiä, joilla on opettajaäiti, mutta en usko että opettajat olisivatvälttämättä merkittävästi parempia äitejä.

Vierailija
31/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin seksikäs kuin kaunis DI-nainen. On sääli, että harva DI-nainen on kaunis, ja että harva kaunis nainen on DI. 

Vierailija
32/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvavat nopeasti eikä opettajan kesälomista ole iloa kuin muutaman vuoden loppujenlopuksi.

Mutta itse vanhenemme ja kyllä jo nelikymppisenä opettajalla on todella raskasta olla päivästä toiseen kaikenlaisten opetettavien kanssa. Ja kun oliskin vain ne oppilaat mutta kun on myös heidän vanhempansa. Oi että olen tosiaan aika ajoin niin uupunut kaikkeen.

- ope

Vierailija
33/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri perheessä on oikeasti ihan valtava etu.

Vierailija
34/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden ammattilainen

Vierailija
35/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen opettaja

Niissä on vain jotain.

Vierailija
36/36 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kasvavat nopeasti eikä opettajan kesälomista ole iloa kuin muutaman vuoden loppujenlopuksi.

Mutta itse vanhenemme ja kyllä jo nelikymppisenä opettajalla on todella raskasta olla päivästä toiseen kaikenlaisten opetettavien kanssa. Ja kun oliskin vain ne oppilaat mutta kun on myös heidän vanhempansa. Oi että olen tosiaan aika ajoin niin uupunut kaikkeen.

- ope

Menee ohi aiheen mutta menkööt. Mulle taas (nelikymppinen ope minäkin) nimenomaan ne opetettavat antaa vuosi vuodelta enemmän. Niiden muksujen vuoksi mä jaksan antaa itsestäni kaiken lukuvuoden aikana. Tässä vaiheessa lukuvuotta takki alkaa olla jo aika tyhjä, myönnetään, mutta joka päivä edelleen tykkään mennä töihin ja nautin siitä. Silti myönnän auliisti, että nautin kyllä kesä-, heinä- ja elokuustakin :) Ja onhan se etu, ettei tarvitse omien muksujen hoitokuvioita miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi