Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Populaari käsityshän on se että homot ovat tyypillisiä jokanaisen kaveripoikia; homoseksuaalit miehet eivät muodosta naisten näkökulmasta samanlaista potentiaalista uhkaa kuin heteromiehet ja lisäksi he ovat usein melko feminiinisiä ja jakavat yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samantapaisen sielunmaiseman kuin naiset. He siis sulautuvat heteromiehiä paremmin tytöiksi tyttöjen joukkoon.

Kuitenkin voisi ajatella että ainakin osa naisista voisi tuntea vaistonvaraista vastenmielisyyden tunnetta miehiä kohtaan jotka eivät osoita seksuaalista kiinnostusta heitä kohtaan. Että kun joku nainen on tottunut saamaan seksuaalisen attraktiivisuutensa ansiosta monenlaisia etuja miehiltä ei saakaan sitä samalla tavalla homoseksuaaliselta mieheltä. On myös mahdollista etteivät homot koe omakseen perinteisiä heteroseksuaalisia sukupuoliroolimalleja, jotka edellyttävät miehiltä aina jonkinlaista uhrautumista, ritarillisuutta, herrasmiesmäisyyttä, ihailua naiskauneutta kohtaan jne. Osa homomiehistä esim. huorittelee naisia heteromiehiä helpommin, käyttää kiistatilanteissa ehkä herkemmin fyysistä väkivaltaa naisia kohtaan (vrt. vuosien takainen Niko Saarinen-episodi Big Brother-talossa)

Keskustelupalstoja selaamalla voi huomata myös että homomiesten ja heteronaisten välillä esiintyy jonkun verran myöskin kateutta liittyen toisen osapuolen kumppanien tasokkuuteen. Homomiesten kuulee sanovan että heteronaiset saavat komeimmat miehet. Toisaalta taas naisista saattaa tuntua katkeralta jos joku heidän erittäin kiinnostavana pitämänsä mies paljastuukin homoksi.

• ylös 4
  • alas 21

Kommentit (11)

Vierailija

Itse heteronaisena voin sanoa, että bi-miehet ovat minusta ihan ok mutta että homomiehet tuntuvat täysin eri lajilta, jota en vain tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minusta on vain todella hyvä, etteivät kaikki miehet "osoita seksuaalista kiinnostusta" minua kohtaan. Heteromiehissä nimenomaan ällöttää se, että monet eivät tee asioita eteeni pyyteettömästi (tarkoitan nyt normaalia ystävällisyyttä), vaan olettavat saavansa sillä jotain. Heteromiehistä on myös vaikea uskoa, että kukaan haluaisi oikeasti olla kaveri ilman taka-ajatuksia. Homojen kanssa näitä ongelmia ei esiinny.

• ylös 16
  • alas 5
Vierailija

Homovihaajia löytyy uskovaispiireistä ja se ei katso sukupuolta, jonkun homous ei kiinnosta tavallista ihmistä ja se on täysin yhdentekevä asia.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

En halua kaikilta miehiltä todellakaan kiinnostusta. En vain tajua homomiehiä. Pidän heitä vieraina tai outoina. Lesboja myös, mutta eri lailla. Ehkä vähän pelkäänkin parin kokemuksen takia.

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain todella hyvä, etteivät kaikki miehet "osoita seksuaalista kiinnostusta" minua kohtaan. Heteromiehissä nimenomaan ällöttää se, että monet eivät tee asioita eteeni pyyteettömästi (tarkoitan nyt normaalia ystävällisyyttä), vaan olettavat saavansa sillä jotain. Heteromiehistä on myös vaikea uskoa, että kukaan haluaisi oikeasti olla kaveri ilman taka-ajatuksia. Homojen kanssa näitä ongelmia ei esiinny.
Huvittaa nämä itsestään huumaantuneet egoilijat, usko pois kaikki maailman miehet eivät ole sinusta kiinnostuneita ja iän myötä ne loputkin lakkaa sinusta kiinnostumasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jo on kovat luulot sinulla itsestäsi, huh huh mikä pelle.

Vierailija

En mä ainakaan edes odota saavani homokavereiltani sen enempää huomiota tai palveluksia kuin naispuolisilta kavereiltanikaan. Ylipäätään on ihan outo ajatus, että mua jotenkin paapottaisiin sukupuoleni tai ulkonäköni takia. Ei mun ympärillä pörrää mitään heteromiesten laumaa palvomassa mun seksuaalista atraktiivisuutta ja leikkimässä ritaria. Sekä tuntemani hetero- että homomiehet ovat ihan tavallisia ihmisiä, jotka kykenevät suhtautumaan naisiin luontevan toverillisesti eikä minään potentiaalisina petikumppaneina tai palvelun kohteina.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Joo jotenkin näitä sodomiitteja pitäs tarkkailla tai eheyttää. Joku leiri mistä ei pääse pois ennenku kaikki on kuupassa ok. Voitas välttyy pikkutytön raiskauksilta MITÄ SE SAASTANEN SONTAKASA HIVI HOMO TEKI!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan edes odota saavani homokavereiltani sen enempää huomiota tai palveluksia kuin naispuolisilta kavereiltanikaan. Ylipäätään on ihan outo ajatus, että mua jotenkin paapottaisiin sukupuoleni tai ulkonäköni takia. Ei mun ympärillä pörrää mitään heteromiesten laumaa palvomassa mun seksuaalista atraktiivisuutta ja leikkimässä ritaria. Sekä tuntemani hetero- että homomiehet ovat ihan tavallisia ihmisiä, jotka kykenevät suhtautumaan naisiin luontevan toverillisesti eikä minään potentiaalisina petikumppaneina tai palvelun kohteina.
Eihän kukaan normaali ihminen ajattele, että 24h pyörii paneminen mielessä ja miehet on jotain eläimiä. Noin ajattelee ihminen jolla on itsellään vaikeuksia kohdella miehiä ihmisinä ja normaalisti, se ongelma on sillä naisella.

• ylös 10
  • alas 2