Kaksosille nimet: toinen Alissa, entä toinen?
Kaksostytöt tuli ja nimen pohdinta käynnissä. Alissa on jo päätetty toisen tytön nimeksi, mutta toiselle tytölle olisi nimi vielä haussa. Onko ehdotuksi nimistä, jotka kävisi jollain tapaa yhteen Alissan kanssa, olematta kuitenkaan liian tupu-hupu-lupu -tyylinen. Ei tartte alkaa samalla kirjaimella.. :-)
Kommentit (73)
Antakaa mielummin näitä nimiä:
Amanda ja Aurora
Ellen ja Emilia
Lisa ja Lola
Laura ja Linnea
Sanni ja Sofia
Mette ja Minea
Jenny ja Julia
Vierailija kirjoitti:
Antakaa mielummin näitä nimiä:
Amanda ja Aurora
Ellen ja Emilia
Lisa ja Lola
Laura ja Linnea
Sanni ja Sofia
Mette ja Minea
Jenny ja Julia
Voi jessus. Eikö ihmiset saa enää päättää omien lapsiensa nimiä?
Vokaalilla alkava ja L toiseksi:
Olivia
Eleena
Ilona
Alissa ja Annina
Alissa ja Aurora
Alissa ja Amalia
Taas näitä wt-pariskuntia, joka antavat lapsensa nimeksi televisiosarjan pissishahmon nimen. Onko katsottu vähän liikaa Salkkareita, kai teidän vanhempien nimet on jo muutettu Akiksi ja Seireeniksi? Lykätkää nyt ihmeessä nimenantoa siksi aikaa, kun Alissa Nikkisen kaksoissisko tulee sarjaan. Sittenhän voitte nimetä kaksoset tyylikkäästi Suomen wt-sarjan kaxosten mukaan!
Selina
Aava
Isla
Iines
Ellen
Emilia
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä wt-pariskuntia, joka antavat lapsensa nimeksi televisiosarjan pissishahmon nimen. Onko katsottu vähän liikaa Salkkareita, kai teidän vanhempien nimet on jo muutettu Akiksi ja Seireeniksi? Lykätkää nyt ihmeessä nimenantoa siksi aikaa, kun Alissa Nikkisen kaksoissisko tulee sarjaan. Sittenhän voitte nimetä kaksoset tyylikkäästi Suomen wt-sarjan kaxosten mukaan!
Siis sä tiedät Salkkarien juonikuvioista noin tarkasti ja ensimmäisenä Alissasta tulee sulle sarjan hahmo mieleen, niin mä olen tässä se WT? :D nyt osu pilkka omaan nilkkaan, mä olen elämässäni kattunut ehkä 10jaksoo salkkareita..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät katso samoja wt-sarjoja kuin sinä. En minä ainakaan olisi osannut yhdistää Alissaa mihinkään Salkkareihin. Onko muuten kaikkien Salkkareissa esiintyneiden nimien antaminen wt:tä? Pitääkö tässä nyt katsoa kaikki 7532 kautta, että tietää, mitä nimiä ei saa antaa? Mitkä muut sarjat pitäisi katsoa? Onneksi olen vasta viikolla kuusi, ehditään vielä katsoa monta sarjaa ennen nimen päättämistä.
- Ei ap
Desi kirjoitti:
Minerva
Olivia
Ellinoora
Viia-Lotta
Viia-Lotta??? Mistä te näitä keksitte, käytättekö jotain nimikonetta joka arpoo täysin randomeita nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Alina. Alissa ja Alina ois minusta hyvät yhteen.
Tupu, Hupu ja Lupu
Alissa ja Aurora
Alissa ja Melinda
Alissa ja Janina
Alissa ja Beata
Alissa ja Elisa / Eliisa
Alissa ja Anniina
Amelie, Amalia. Alma. Selma.