Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskely parisuhteessa

Aloittaja
03.04.2016 |

Minä en ymmärrä pieruilla revittelijöitä. Siis niitä ihmisiä, jotka vääntävät mojovan paukun, ja sitten nauravat sille makeasti. Pieru on luonnollinen, mutta myös yksityinen asia. Miksi sillä pitää mässäillä? Miksi ylipäänsä pitää piereskellä toisen ihmisen läsnä ollessa? Tuhauttelun vielä ymmärrän, mutta en "fiilistelypieruja".
En myöskään ymmärrä sitä, että joidenkin ihmisten mielestä se, piereskeleekö seurustelukumppaninsa läsnä ollessa, muka kertoo jotain parisuhteen tilasta. Minun mieheni ystävät oikeasti ovat kyselleet häneltä, joko meillä piereskellään! (Olemme muuttaneet yhteen muutama kuukausi sitten.)
Minä tietenkin pieren, kuten muutkin ihmiset. Mutta silloin kun en ole yksin vain tuhauttelen äänettömästi tai menen toiseen huoneeseen. Se ei kerro luottamuspulasta tms. En vain tykkää sikailla.
Mites teillä muilla hoituu pieruhommat?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni tekee joskus sängyssä maatessamme niin, että pieraisee peiton alla ja sitten samantien vetää sen peiton päälleni, etten pääse sen alta pois. Ällöä, mutta ihan hauskaa, ettei ole niin vakava meininki :)

Hyi. mulla lentäis pihalle tuollainen ukko. Hyvä, että joku on kuitenkin huolinut.

Dutch oven, klassikko!

Vierailija
22/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaasti piereskellään. Jumaliste en ala ravaamaan vessassa pierujen takia. Ei ole terveellistä pidättää pierua. Itse kärsin ibs:stä ja pakko vaan kaasuttaa muuten maha todella kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni tekee joskus sängyssä maatessamme niin, että pieraisee peiton alla ja sitten samantien vetää sen peiton päälleni, etten pääse sen alta pois. Ällöä, mutta ihan hauskaa, ettei ole niin vakava meininki :)

Jee, vanha kunnon rakkaustesti. Hienoa!

Vierailija
24/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaettu pieru on yhteinen ilo.

Jaettu pieru on kaksinkertainen ilo!

Vierailija
25/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme olleet 20 vuotta, eikä piereskellä sikaillen toistemme seurassa. Joku mysteeri ja viehättävyys on syytä paeisuhteessa säilyttää.

Vierailija
26/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että kaikilla ole täysin samanlainen vatsantoiminta kuin sinulla? Minulla esimerkiksi on aina ollut paljon ilmavaivoja. En tasan lähde joka kerta vessaan pieraisemaan, koska joinain hetkinä joutuisin ravaamaan siellä alvariinsa.

Sama juttu. Exän seurassa en kehdannut pieraista koskaan ja se tuntui vatsassa aika kauhealta.

Nykyisessä suhteessa mieluummin pieraisen ja vaikka sitten nauran kuin kipeytän vatsani tai vaihdan huonetta joka kerta. Tosin ei me oikeastaan edes kiinnitetä huomiota toistemme pieruihin.

Vierailija
27/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään piereskellä toistemme seurassa. Enkä mä oikeastaan ole koskaan edes pitänyt pieruja tai niistä väännettyjä vitsejä hauskoina. 

En keksi yhtäkään syytä miksi mun pitäisi vetää henkeeni miehen suolikaasuja tai miehen mun. Se vain on ällöttävää ja onneksi mieskin on alusta asti hoitanut pieruhommansa jossain muualla kuin mun seurassa. Suhteemme on avoin ja puhutaan ihan kaikesta, joten mistään häpeämisestä ei ole kyse. Ei vain ole kivaa tai hauskaa haistella paskankäryä.  Jonkun mielestä toki on, joten ihan vapaasti mun puolesta, mutta mä en siitä pidä.

Vierailija
28/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-piireissä piereminen on hauska harrastus. Ja onhanse ilmaista. 

Vierailija
29/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että kaikilla ole täysin samanlainen vatsantoiminta kuin sinulla? Minulla esimerkiksi on aina ollut paljon ilmavaivoja. En tasan lähde joka kerta vessaan pieraisemaan, koska joinain hetkinä joutuisin ravaamaan siellä alvariinsa.

Se on sun ruokatottumuksista kiinni, lopeta sen paskan ahtaaminen suuhun (sokeri/vilja/maito) niin lähes loppuu piereskelykin. Mutta ethän sinä sitä tule tekemään.

Vierailija
30/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa ei piereskellä huvin vuoksi eikä siitä vitsailla, mutta jos nyt sattuu pääsemään niin ei sekään mikään katastrofi ole. Miksi tästä pitää tehä niin valtava numero suuntaan tai toiseen?

Vierailija
31/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierukainostelijat: onko teistä myös noloa käydä isolla asialla yleisessä vessassa? Siis jos ääniä sattuisi toimituksesta kuulumaan? 

Vierailija
32/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin usein vatsassa kiertävästä ilmasta ja jokainen pieru on helpotus! Yritän tietysti olla hiljainen, mutta aina ei onnistu.

Vierailija
33/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt kirjoitti:

Kärsin usein vatsassa kiertävästä ilmasta ja jokainen pieru on helpotus! Yritän tietysti olla hiljainen, mutta aina ei onnistu.

Sama täällä. Tänäänkin peräpäästä vapautunut kaasua lähes hengityksen tahtiin. Ei sellaista ilmamäärää ole edes mahdollista pidätellä. Joinakin päivinä paukkuja pääsee vaan muutamia. Taitaa olla vähän ärtynyt suoli.

Vierailija
34/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolikaasua vapautuu kaikilla ihmisillä, se on luonnollista eikä siinä ole yhtikäs mitään hävettävää. Joskus jos sattuu tulemaan erikoisempi paukku, niin repeillään sille yhdessä avokin kanssa. Avomiehen ja kavereiden seurassa kehtaan piereksiä huoletta, mutta en kuitenkaan hieman tuntemattomien/vieraiden läsnäollessa. Ruokapöydässä ei koskaan. Olisi outoa olla pieremättä kotonaan. En tiennytkään, että noinkin häveliäitä ihmisiä edes löytyy :D Onnea vaan takakireään (heh) elämäänne.

Vierailija
35/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen lääkitys joka ilmavaivoja  saa aikaan. Ennen en piereksinyt nyt on pakko ei mieskään ole ilman kaasuja. Mies pierasi  alkuajan seurustelussa, olimme seksipuuhissa taisi sitä nolottaa. Sattuuhan sitä!!!

Vierailija
36/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kuivaa ja kireää porukkaa, vaikkei ne pierut ois hauskoja niin mitä väliä? Se on vaan yksi useista ruumiintoiminnoista ihan kuten aivastus, röyhtäys tai niistäminen. Ja kyse on herrrajumala teidän puolisosta! En mäkään pahemmin muiden edessä piere mutta kyllä kotona voi paukutella kumppanin edessä jos niitä sattuu tulemaan, ei myöskään ole ongelmaa nähdä toista pissalla tekemässä muuta "ällöä".

Vierailija
37/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolikaasua vapautuu kaikilla ihmisillä, se on luonnollista eikä siinä ole yhtikäs mitään hävettävää. Joskus jos sattuu tulemaan erikoisempi paukku, niin repeillään sille yhdessä avokin kanssa. Avomiehen ja kavereiden seurassa kehtaan piereksiä huoletta, mutta en kuitenkaan hieman tuntemattomien/vieraiden läsnäollessa. Ruokapöydässä ei koskaan. Olisi outoa olla pieremättä kotonaan. En tiennytkään, että noinkin häveliäitä ihmisiä edes löytyy :D Onnea vaan takakireään (heh) elämäänne.

Aina oppii uutta. En tiennytkään, että puolison seurassa pieremättömyys tekee elämästä takakireää ja häveliästä :D

Me ollaan hyvinkin rentoja ja huumorintajua löytyy, mutta pierut päästellään muualla kuin toisen nokan edessä. Ei siinä, ehkä meillä on rautavatsat kun ei juurikaan edes piereskellä edes yksinämme, ollaan keskusteltu aiheesta ;)

Vahinkopieru ei maailmaa kaada, eikä lusikat mene jakoon sen paremmin kuin se naurattaisikaan, mutta ei siltikään päästellä haisuja miten sattuu.

27

Vierailija
38/41 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sun ruokatottumuksista kiinni, lopeta sen paskan ahtaaminen suuhun (sokeri/vilja/maito) niin lähes loppuu piereskelykin. Mutta ethän sinä sitä tule tekemään.

Sanoo henkilö joka ei kärsi esimerkiksi ärtyneestä suolesta.

Vierailija
39/41 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta vaikka olisi mikä parisuhde.

Vierailija
40/41 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan