Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne kumppanin masturboimisesta?

t
03.04.2016 |

Tilanne on nyt tämmöinen:
Mieheni kärsi puolitoista vuotta haluttomuudesta. Syitä mietittiin. Minussako on vikaa? Toinen nainen? Testot alhaiset? Masennus? Työuupumusta? Kovia riitojakin oli välillä. Anelin seksiä. Yritin vietellä ja vaikka mitä, tuloksetta. Tulin torjutuksi kokoajan. Se musersi minut aivan totaalisesti. Itkin usein itseni uneen ja olin aivan loppu henkisesti. Syytin miestä ja välillä itseäni. Puhuin nätisti, ilkeästi, itkien ja raivoten. Mies vain huusi takaisin ettei voi mitään jos seksi ei kiinnosta yms.

Pitkään kiduttiin ja suhde oli vaakalaudalla.
Yhdessä välissä kun riideltiin niin mies sanoi ettei edes masturboi enää. Se kolahti ja minusta tuntui vielä kamalemmalta koska miehellä ei todellakaan ollut tippaakaan haluja.

Nyt tilanne on siis toinen. 6kk sitten seksi palasi takaisin kuvioihin ja kaikki on hyvin. Viikko sitten otin mieheltä suihin ja petyin koska spermaa tuli niin vähän. Yleensä tulee paljon ja pidän siitä. Mies huomasi pettymykseni ja sanoi että on vetänyt käteen aiemmin päivällä. Minähän kihersin onnesta ja halasin miestä ja totesin että "Ihanaa että kaikki on hyvin!" :) Halut todellakin ovat palanneet ja olen siitä älyttömän onnellinen!

Noh... tapasin hyvän ystäväni pitkästä aikaa. Hän on erittäin rakas ystävä ja emme pysty näkemään useasti töiden ja opiskelun takia. Puhumme aivan kaikesta keskenämme. Ystävä tuli nyt viikonlopuksi kylään ja eilen juttelimme kaikenlaista. Hän kyseli suhteeni tilanteesta ja kerroin että menee paremmin kuin koskaan. Hän järkyttyi suunnattomasti kun hehkutin että mieheni masturboi.
Kysyin että miksi se on ystäväni mielestä niin kamalaa... niin hän totesi että se on loukkaavaa kumppania kohtaan??? Jos haluttaa niin panee omaa naistaan halujen tyydyttämiseksi..
Yritin ymmärtää ystäväni selityksiä, tuloksetta... :D

Yritin itse selittää hänelle että joo aina jos haluttaa niin kumppani ei välttämättä ole kotona. Itse olen välillä iltavuorossa ja mies opiskelee amkissa joten minä olen jo mennyt töihin kun mies tulee kotiin.

Sieltähän tulikin vastaukseksi: "No eikö mies voisi odottaa että pääset töistä!?!"
Öö...joo voi ja niin hän useasti tekeekin... pääsen töistä ja ennen nukkumaanmenoa pidetään hauskaa yhdessä... joskus pelkästään käsipelillä ja sitten seksiäkin.

Tämä ei silti mennyt ystäväni jakeluun että omassa suhteessani on ok että kumppani masturboi. Joskus on kiva leikkiä yksinkin ja ei se tarkoita ettei halua sitä omaa kumppania! Masturbointi on terveellistä ja vaikka mitä!
Ystävä silti oli sitä mieltä että se on loukkaavaa ja tarkoittaa ettei kumppani ole haluttava ja nyt hän epäilee että onkohan suhteeni miehen kanssa sittenkään hyvässä jamassa.... :Ddd
"Tosi ällöä, loukkaavaa ja hyi kauhee... ei toi kyllä hyvältä kuulosta. Onhan teillä varmasti seksiä??? Onkohan se varmasti täysillä mukana siinä hommassa? Nääksä sen silmistä että se haluu sua?"
Olin aivan silmät pyöreenä ja kysyin ethä onko ystävä tosissaan ja kyllä hän oli.

Tuli aivan puun takaa tämä ystäväni asenne tähän asiaan. Hän itsekin kyllä masturboi, mutta lopettaako hän sen kun saa joskus kumppanin? Rupeaako hän vahtimaan miestään ettei varmasti masturboi? :"D

Onko tuollaisia ihmisiä paljonkin? Jos joku täällä palstalla ajattelee, että masturbointi suhteessa ei ole ok, niin please voitteko oikein perustelujen kera kertoa että miksei??? Hyväksyttekö jos muut ihmiset omissa suhteissaan hyväksyvät sen? Ystäväni mielestä selvästi mieheni masturbointi häiritsi häntä ja kovasti.

Mutta saa toki kertoa ihan kaikki niitä mielipiteitään. Ja saatte myös järkyttyä, itsekin olen vielä ihan puulla päähän lyöty.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi