Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten selvitä pettämisestä

Vierailija
03.04.2016 |

Miehelläni oli suhde monta kuukautta. Nyt on jatkettu yhdessä mutta minulla tosi pettynyt olo.olin 19v kun alettiin seurustelemaan. Useampi lapsi on jotka alkavat olla jo aika isoja. Naimisissa ollaan oltu 20 vuotta. ja yhdessä vielä pitempään. Tuntuu hoirveeltä että toinen oln voinut tehdä niin pahaa minulle. En ikinä ole ollut kovin mustasukkainen mutta nyt kjoko ajan tosi epävarma olo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä selviä.vaimo petti 10v sitten ja käy vieläkin mielessä monta kertaa viikossa.en luota enää vaimooni 100%.

Vierailija
2/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaan olisi edes halunnut jatkaa jos olisi paljastunut oikein useamman kuukauden salasuhde. Meidän tapauksessa oli kuitenkin kyse yksittäisestä panosta pikkujouluissa, enkä kokenut sitä erityisen vaikeaksi selvitä. Miehelle (pettäjä) oli kovin vaikeaa, ja minä siinä ihmettelin aika kylmänä ja viileänä, että ei jumalauta, se oli vain yksi h*lvetin pano, ei siitä nyt noin suurta draamaa tarvitse tehdä! Tehty mikä tehty, eikä tekemättömäksi saa, mutta nyt nenä kohti tulevaisuutta ja lopetetaan jo sen ajattelu, sanoin miehelle.

Mutta tosiaan jos olisi pidempään vehdattu selkäni takana, eikä olisi yksittäinen hairahdus niin voipi olla että olisin sanonut ukolle että kerääpäs valehtelija ja pettäjä tavarasi ja häivy. En vaan olisi pystynyt enää luottamaan ihmiseen, joka voi järjestelmällisesti valehdella ja salailla tuollaista asiaa kuukausikaupalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako nyt enää päätään vaivata jos tapauksesta on kulunut jo pian 20vuotta ?

Vai onko pettäminen jatkunut aina näihin päiviin asti ? Jos on niin se tietysti muuttaa tilannetta .

Ikävä tosiasia on se että toisilla se on jo niin verissä että ovat addikteja sarjapettäjiä ja pitävät sitä ihan oikeutettuna ja normaalina . Näin tässä muutama päivä sitten joku nainen kirjoitti , mutta se että onko pettäjä nainen tai mies ei muuta sitä tosiasiaa että se on aina väärin ja loukkaa toista mutta pettäjät ovat yleensä erittäin itsekkäitä , eivätkä piittaa toisen tunteista ja ajatuksista .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan