Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teille, jotka irvailitte minulle täällä etten laihdu: 12kg pudonnut

Vierailija
03.04.2016 |

12 kiloa lähtenyt loppuvuoden 2015 ja kevään 2016 aikana. Paino nyt 75kg ja pituus 168cm. Tästä on hyvä jatkaa, painan alle 70 kiloa kesään mennessä. Syksyllä ainakin sen 65kg. :)

Ja kyllä, syön samoin kuin ennenkin. 1200-1300kcal ja tämä voi sisältää vaikka pienen annoksen kermaperunoita ja makkaraa päivässä, jota täällä kauhisteltiin!

Pienemmät annoskoot, värikkäät ateriat ja hyötyliikuntaa on se mun juttu. Kyllä paino putoaa ihan kohtuullisilla muutoksilla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
2/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis väitettiin syksyllä 2015 etten laihdu, kun joskus syön niitä kermaperunoita. :D Ja sanottiin että 168/87 kiloilla ei kannata liikkua minnekään, koska on niin ruma ja lihava. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Oon laihtunut 2,5 viikossa 14kg, kävin meinaan synnyttämässä. Nyt loput 10kg tavoitteena seuraavissa 4 viikossa. En aio syädä kermaperunoita tai muuta paskaa. Reuma iski raskausaikana, niin ei pääse liikkumaan, eli ruokavalion pitää olla tiukka eikä niin kuin sinulla.

Vierailija
4/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja sitten heräsit unesta ja tajusit olevasi edelleen yhtä lihava?

5/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aikamoisia kommentteja olet saanut! :O

Itsekin laihdutin aikoinaan 20 kg ihan vaan alkamalla syömään kasvispitoisempaa ruokaa ja turhat herkut pois. Muuten en muuttanut mitään tottumuksia millään tavalla. Kilot lähti ja on pysyneet poissa.

Onnea sulle!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Jatka samaan malliin. :)

Vierailija
7/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, juuri noin! Tapasi on paljon järkevämpi kuin tiukat kuurit. 

Vierailija
8/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnee vaan! Veikkaan että kilot tulee sulle takas.. kerran pullukka aina pullukka ;)

Vierailija
9/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, Kyllä itsekin laihduin synnyttämällä ensin sen 11 kiloa. Itse en haukkuisi kenenkään ruokaa paskaksi, minkä mallin annat lapselle? Miksi reuma estää kokonaan liikkumista? Kuulostaa siltä että muitakin ongelmia on :(

4, ei vaan totta on :D

ap.

Vierailija
10/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnee vaan! Veikkaan että kilot tulee sulle takas.. kerran pullukka aina pullukka ;)

Pysyvällä elintapojen muutoksella ne todennäköisesti eivät tule takaisin.

Vierailija
11/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiperse. En voisi ikinä, ikinä kuvitella painavani 75kiloa. Ja toi on sulle joku saavutus. Hävittäisit itses, lapseskin häpee isompana sua.

Vierailija
12/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kilot tulee takaisin, koska olen ollut normaalisti hoikahko, 60kg ja lihoin sairauden oireen takia. Oli pakko syödä koko ajan, tai pyörtyilin. Niin ja en pysty vastaisuudessa enää syömään isoja annoksia. Ap.

Vierailija
13/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta enää. Olen saman pituinen, ja alle 70 kilon mentäessä paino lähtee vain tisseistä

Vierailija
14/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi Mitä kommentteja :-(

Hieno tulos ja tsemppiä! Mulla on nyt lähtenyt 7,5 kg ja vielä 15 kg matkaa jäljellä...

Vierailija
15/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa se yleensä repsahtaa, kun on saatu tulosta. Muista että olet edelleen ylipainoinen ja et voi palkita itseäsi.

Vierailija
16/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperunapaskalla laihduttaessa lihakset katoaa ja läski jää. Varsinkin kun liikut vain hyötyliikunnan verran.

Vierailija
17/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan laihdut, mutta terveyttä tuo ei edistä. Verensokeri ja kolesteroli pysyy yhtä huonoina.

Vierailija
18/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, hyvä homma :) Hienoa ap!

Ja tottakai laihduttaessa voi välillä herkutella, ideahan on just se, että muuttaa koko elämäntyyliä sellaiseksi että muutos jää pysyväksi. Ja jokaisen täytyy löytää kompromissi terveyden ja sellaisen syömisen välillä joka tuntuu hyvältä, ei kukaan jaksa kieltäytyä omista herkuistaan jatkuvasti. Eli jos tykkää kermaperunoista, niin niitä pitää oppia syömään niin etteivät aiheuta ongelmia. 80-20 sääntö, sitä suosittelee monet ammattilaisetkin.

Dieetit on ihan idioottimaisia.

Vierailija
19/19 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä ihmisperseenreikiä täällä on! Onko lääkkeet ottamatta, oliko anoppi oikeassa, kävikö mies vieraissa?

Hienoa AP ja tsemppejä jatkoon :)