Uskotko ettei muka ole seksisuhdetta jos nainen viettää vieraan miehen luona
viikonlopun ja aiemminkin on ollut ja silloin kun oma miehensä on töissä. Näin mulle väitetään ettei mitään muka koskaan tapahdu vaikka nukkuuvat samassa sängyssä.
Kommentit (23)
Jos kaksi homomiestä pystyy niin kyllä pystyy mies ja nainenkin.
Samassa sängyssäkin nukutaan? Uskon että jotain seksuaalista siellä on meneillään, ja jokatapauksessa liian intiimiä toimintaa.
Miksi aina pitäisi naida kaikkia, jos sä et pysty sekuntiakaan viettämään vastakkaisen sukupuolen kanssa ajattelematta seksiä, sulla on ongelma. Ei normaaliin kanssakäymiseen kykenevillä ihmisillä.
Ja miksi sillä on aina kauhea morkkis kun siellä on ollut. Miksi salailee omalta mieheltään jos pelkkä ystävä on. ap.
On mahdollista, mutta mahdollisuus siihen toiseenkin vaihtoehtoon on niin suuri ettei tuollaista järjestelyä voi mielestäni pitää hyväksyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sillä on aina kauhea morkkis kun siellä on ollut. Miksi salailee omalta mieheltään jos pelkkä ystävä on. ap.
Koska oma mies on hullu ja vetää kilarit jos naisella on muutakin elämää kuin miehensä.
Eipä oo tullut mieleen, et panen ystäviä yökyläillessäni:D tätähän voi tapahtua myös naisystävien kanssa :O
Ainakin sillon alussa kun tapasi sen toisen miehen niin jotain oli kun näytti mulle jäljet jotka se mies oli imeny. Panikoi että miten peittää ne omalta mieheltään. Ehkä nyt ei sitten enää mitään tapahdu vaikka siellä aikaansa viettääkin. ap.
haha. no ainahan sitä voi uskoa vaikka mitä.
En voi tietää tästä tapauksesta, mutta mun paras kaveri on mies jonka kanssa olen useinkin nukkunut samassa sängyssä ja viettänyt viikonloppuja. Ei olla mitään seksuaalista tehty koskaan.
Jos vähän kertoisit lisää miksi naissi viettää viikonloppujaan toisen miehen luona sängyssä. Joku syyhän siihen täytyy olla, jos ei viihdy kotona. Ei menisi minulla läpi kevyet selitykset.
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää tästä tapauksesta, mutta mun paras kaveri on mies jonka kanssa olen useinkin nukkunut samassa sängyssä ja viettänyt viikonloppuja. Ei olla mitään seksuaalista tehty koskaan.
Ja tuohon morkkisasiaan liittyen, mulle tuli edellisen seurustelusuhteen aikana välillä jotenkin epämääräinen huono omatunto jos vietin aikaa muiden miesten kanssa, koska oma mieheni ei jotenkin vaikuttanut ymmärtävän miksi mulla on sellaisia ystäviä tmv. Nykyinen on rento ja luottavainen joten voin itsekin olla rento.
Mun mies on useinkin naisystävänsä luona. Kavereita vaan ovat. Miksi epäilisin heitä koska ei mun mies ainakaan vierasta naista pane.
Tään palstan naisia olis kyllä helppo vedättää.....ihan ystävii ollaan ja mitään ei tapahu vaikka maataan samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon morkkisasiaan liittyen, mulle tuli edellisen seurustelusuhteen aikana välillä jotenkin epämääräinen huono omatunto jos vietin aikaa muiden miesten kanssa, koska oma mieheni ei jotenkin vaikuttanut ymmärtävän miksi mulla on sellaisia ystäviä tmv. Nykyinen on rento ja luottavainen joten voin itsekin olla rento.
Mäkin olin aiemmin rento, mutta sitten kävi ilmi että ex-nainen oli käynyt vispilänkauppaa miespuolisten ystäviensä kanssa. Joten voit ihan rauhassa vakuutella itsellesi ettei ole mitään seksuaalista...ainakaan sinun puoleltasi.
Vierailija kirjoitti:
Tään palstan naisia olis kyllä helppo vedättää.....ihan ystävii ollaan ja mitään ei tapahu vaikka maataan samassa sängyssä.
Niin että anteeksi jos kaikki ei ole kyynisiä tai ajattele seksiä ja vieraiden kanssa panemista koko ajan?
Mulla ja miehellä kummallakin on aina ollut vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Se vain olisi aika kummallista yhtäkkiä hylätä ystävänsä kun alkaa seurustella. Eikä se mitenkään vähentäisi mahdollisuutta pettämiseen jos sellaista tahtoo tehdä, itse en tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin aiemmin rento, mutta sitten kävi ilmi että ex-nainen oli käynyt vispilänkauppaa miespuolisten ystäviensä kanssa. Joten voit ihan rauhassa vakuutella itsellesi ettei ole mitään seksuaalista...ainakaan sinun puoleltasi.
No se on ikävää, mutta fakta on se ettet voi tuon kokemuksen perusteella väittää kaikkien naisien olevan kuten exäsi. Voit toki epäillä enemmän ja se on ymmärrettävää, mutta mun miehellä ei ainakaan ole pienintäkään syytä huoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että anteeksi jos kaikki ei ole kyynisiä tai ajattele seksiä ja vieraiden kanssa panemista koko ajan?
Mulla ja miehellä kummallakin on aina ollut vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Se vain olisi aika kummallista yhtäkkiä hylätä ystävänsä kun alkaa seurustella. Eikä se mitenkään vähentäisi mahdollisuutta pettämiseen jos sellaista tahtoo tehdä, itse en tahdo.
Tässä tapauksessa ei ole kyse jo olevasta "ystävästä" vaan on tavannut baarissa tuon miehen jonka luo sieltä baaristakin sitten lähti. Sen kans kupsehtii yhä ja salaa omalta mieheltä! No kai se on ihan ookoo. Karkaa "ystävä Penan" luo kun oma mies töissä. Ihan oikeestikko te pidätte tuommosta viattomana ystävän tapailuna? Miks ei voi miehelleen sanoa että lähen nyt "Penan luo viikonlopuks, se on yks "Pena" jonka tapasin baarissa.ap.
Mä olen varmaan tylsimys, kun en ihan nyt tajua, miksi aikuinen ihminen lähtee kodistaan aika ajoin nukkuakseen jonkun kanssa vierekkäin samassa sängyssä, oli se joku sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä.
Ja mitä tuohon tulee, että pitääkö ystävät hylätä, kun alkaa parisuhteen, on aika kummallista ettei sitä ystävyyttä voi ylläpitää muulla tavoin kuin nukkumalla yhdessä. Vaikuttaa ihan lasten touhulta.
Kyllä mä oon ollu vaikka kenen miehen luona yötä, ilman seksiä.
Koko ajan ei tarvii olla panemassa kaikkia.