Miten luottaa kumppaniin?
Miten pystyy luottamaan kumppaniin? En minä ainakaan halua tuhlata jotain 10v elämästäni jos kumppani sitten haluaakin yhtäkkiä eron.Mieluummin olen yksin. Ihmettelen,miten ihmiset pystyy luottamaan kumppaniinsa niin sokeina? Ja mistä löytää edes luotettava kumppani? Kannattaako mieluummin vaan olla sinkkuna koko loppuelämä?
Kommentit (4)
Eihän siinä ole mitään järkiperustetta, luottaa vain. Jos 10 vuoden jälkeen tulee ero, niin eihän se ole ollut hukkaan heitettyä aikaa, sehän on voinut olla vaikka miten antoisaa, ja elämä voi olla vaikka miten antoisaa sen jälkeenkin.
Ei sinkkuudessa ole mitään vikaa ole, mutta pelon ei kannata kauheasti rajoittaa elämänvalintoja.
AV-palstalla on nämä muutamat tyypit jotka ihannoivat sinkkuutta. Odotan heidän mielipidettä asiaan tai sitten he ovat maailmanympärysmatkalla neljättätoista kertaa tänä viikonloppuna, ei tiedä. Odotellaan.
Meille tuli ero 15 vuoden jälkeen, eikä todellakaan ollut hukkaan heitettyä. 3 ihanaa lasta ja paljon hyvää. Nyt 3 vuotta uudessa suhteessa ja kestää niin kauan kuin kestää. Ihanaa on ollut.
Minun on myös vaikea luottaa ihmisiin. Olen todennut, että luottamus on päätös. Sinun täytyy vain päättää luottavasi.