Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vaikea elämänvaiheesi päättyi?

Vierailija
03.04.2016 |

Voit kertoa vaikeuden aiheen, mutta ennen kaikkea sen, mihin tämä elämänvaihe päättyi. Muuttuiko vaikeuden kohde, esim. lapsi ohitti tietyn kasvuvaiheen. Rakastuitko/erositko ja sait muuta ajateltavaa. Muutitko omaa ajatteluasi tai vaihdoitko esimerkiksi elämäsi ulkoisia puitteita muuttamalla toisaalle. Olisi kiva kuulla mikä oli se ratkaisevin asia, kun joku on päässyt vaikeasta ajasta eteenpäin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menoon. Alkuun osa-aikaiseksi. Ihminen tarttee muutakin kun kotona hissuttelua.

Vierailija
2/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin opiskelemaan uutta alaa. Oli tiukkaa, mutta kannatti. 3 v jälkeen kivat työkaverit, asiakkaat. Lapsetkin kasvoi. Nelikymppisenäkin on elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin uskoon eli synnyin uudesti ylhäältä. Entinen elämäni oli käynyt elinkelvottomaksi mm. koulukiusaamisen aiheuttamien traumaoireiden takia. Elämä ei ole herkkua nytkään, mutta olen koko ajan iloinen ja toiveikas.

Tähän on sisältynyt paljon oman ajattelun muuttamista ja muuttumista. Ulkoisissa puitteissa (asuinpaikka, sosiaaliset kuviot, peruselämäntyyli) en ole joutunut tekemään merkittäviä muutoksia. Muutos on ollut ennen kaikkea sisäinen prosessi.

Vierailija
4/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työpaikka, uusi paikkakunta. Ihanaa!

Vierailija
5/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin uskoon eli synnyin uudesti ylhäältä. Entinen elämäni oli käynyt elinkelvottomaksi mm. koulukiusaamisen aiheuttamien traumaoireiden takia. Elämä ei ole herkkua nytkään, mutta olen koko ajan iloinen ja toiveikas.

Tähän on sisältynyt paljon oman ajattelun muuttamista ja muuttumista. Ulkoisissa puitteissa (asuinpaikka, sosiaaliset kuviot, peruselämäntyyli) en ole joutunut tekemään merkittäviä muutoksia. Muutos on ollut ennen kaikkea sisäinen prosessi.

Täytyy kuolla eläessään, jotta voi kuoltuaan sanoa eläneensä.

Vierailija
6/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin terapiaan. Hain oikeutta ja sain sitä.

Vaikeata, mutta palkitsevaa.

Vierailija
7/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi oli ongelmani. Raitistuin vertaistuen avulla, opin elämään rennommin ja itselle armeliaammin. Enää en tarvitsisi alkoholia ahdistuksen hoitoon kun ahdistuksia ei juurikaan ole. Elämä on muuttunut paljon paremmaksi, olen tyytyväinen itseeni ja elämääni.

Vierailija
8/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe, lisää!

Vierailija
9/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän