Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei enää saa vauvoja.

Vierailija
02.04.2016 |

Paha mieli kun ei enää voi tehdä vauvoja koska ikää niin paljon. Miten te muut n 45v naiset olette kestäneet asian ettei omia vauvoja enää saa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoja, vauvoja, vauvoja.

Haluatko lapsen vai ainoastaan vauvan?

Sinun ei auta kuin etsiä elämälle muita tarkoituksia. Mielekästä tekemistä, mielekkäitä ihmissuhteita.

Vierailija
2/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvoja, vauvoja, vauvoja.

Haluatko lapsen vai ainoastaan vauvan?

Sinun ei auta kuin etsiä elämälle muita tarkoituksia. Mielekästä tekemistä, mielekkäitä ihmissuhteita.

Lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla ennestään lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä? ja suosittelen jonkin harrastuksen aloittamista

Vierailija
4/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sulla ennestään lapsia ja jos on niin minkä ikäisiä? ja suosittelen jonkin harrastuksen aloittamista

Yksi lapsi, 8v. Mies ei halunnut useampaa lasta.

Vierailija
5/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin kestän kun en halua vauvoja/lasta. 

Meille riittää mainiosti nämä kaksi teiniä.

Jokaisessa elämän vaiheessa on omat hyvät puolensa.

Elän muutenkin aina tässä päivässä enkä jossittele tai märehdi mennyttä. 

Vierailija
6/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut kolme lasta, lasten isä oli tyytyväinen kahteen, vajaa 40v olisin kovasti halunnut sen kolmannen kun lapset olivat noin 10v. Olin jo aloittanut miehen pehmittämisen kun tämä sairastui vakavasti, asia jäi. Onneksi jäi nyt eläisin kaksin esimurkun kanssa, oikeastaan en edes ole ehtinyt surra asiaa, niin paljon on viimeisen kymmenen vuoden aikana tapautunut, on ollut suurempia suruja.

Vierailija
7/7 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut asian kanssa mitään ongelmaa. Meillä on yksi lapsi ja olen tilanteeseen ihan tyytyväinen. Minulla ei ole koskaan ollut erityistä vauvakuumetta enkä ole toistenkaan vauvoista jaksanut innostua sen jälkeen kun omalta lapselta meni se vauvavaihe ohi.

Kyllä yhdessäkin lapsessa on ihan riittävästi, pidä turhaan murehtia sitä mitä on jäänyt saamatta vaan nauttia siitä, mitä on saanut. Kaikki eivät saa sitä yhtäkään lasta.