Sami Hedberg ei ole hauska
Onko se koskaan snaonut mitään hauskaa. Grillit huurussa hyvä idea mutta Sami pilaa sen olemalla tylsä. Ei osaa sanoa mitään hauskaa.
Kommentit (6)
Vastenmielinen tyyppi ja paksuine punasine poskineen samalla tavalla vaivaannuttavaa katsottavaa kuin Jetro... Joka ei sentään itse ensimmäisenä repeile omille "vitseilleen", toisin kuin tämä "koomikko".
Samaa mietin. Kävin katsomassa livenä Naurun Tasapaino top3 -tyyppien esityksen ja he kaikki olivat parempia, huomattavasti parempia. Toni Jyvälä kyllä ainakin tällä paikkakunnalla loisti. Ihan eri luokkaa.
Pari vuotta sitten nauroin youtubessa oleville pätkille. Jotenkin alkoi vähän ajan päästä kyllästyttää ja nykyään välttelen ettei tarvi kuulla sen juttuja. Ainakin omalla kohdalla Hedberg oli sellaista kertakäyttö kamaa.
Mua ainakin naurattaa. Omistan kaikki Samin DVD:t ja olen käynyt katsomassa esitystä pari kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Kävin katsomassa livenä Naurun Tasapaino top3 -tyyppien esityksen ja he kaikki olivat parempia, huomattavasti parempia. Toni Jyvälä kyllä ainakin tällä paikkakunnalla loisti. Ihan eri luokkaa.
Olitko yleisössä niiden Nanson tehtaiden sukankutojamummojen joukossa, ne oli ainakin yhes jaksos. Vai oliko se jakso ees 2015-jaksoja.
Robert Pettersson oli 2014 paras. Voittaja siis.
En todellakaan tykkää!En esityksistään,enkä juuri tuon tyypin miehistä.Ei,ei!!