Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän vanhalta, nuorelta ja rumalta yhtaikaa - apua?

Vierailija
02.04.2016 |

Olen kohta 27 vuotta täyttävä nainen. bmi on noin 23. olen kuitenkin melko hoikka vaikka bmi noinkin korkea. mielestäni voisin jopa lihoa 2-5 kg. ongelma on ulkonäkö. toisaalta näytän nuorelta, etenkin vartaloni on tyttömäinen eikä naisellinen. on liian kapea lantio, rinnat siinä ja siinä pienet b-kupit. pituutta reilusti alle 160 cm.

ongelmana on iho! ja kasvot. näytän hirveän rasittuneelta ja väsyneeltä, riutuneelta melkein ja lisäksi on alkanut ilmestymään vanhentavia ryppyjä, erityisesti otsan seudulle- tuntuu että vanhenen ennenaikaisesti ja hurjaa vauhtia!

olen myös lapseton mutta haluaisin kovasti jo lapsia mutta ei ole puolisoa eikä elämäntilannekaan ole lapsen saannille paras.

mitä voin tehdä että en näyttäisi näin vanhalta?

auttaako jos alan syömään paremmin? olen huono syömään, minulla oli nuorempana anoreksia ja se vaikuttaa vielä joskus vaikka syömishäiriötä ei enää todellakaan ole. mutta en ehkä osaa syödä riittävästi perusruokaa ja syön liian usein ravintoköyhiä herkkuja. olen lisännyt ruokavalioon ruisleivän, avokadon, kananmunat, pähkinät ja skyr-rahkat.

ahdistaa olla näinkin "nuori" vielä ja kuitenkin näytän kamalalta.

en polta tupakkaa tai käytä alkoholia ylenmäärin

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän