Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän eräästä naisesta todella paljon, mutta muutkin miehet

Vierailija
02.04.2016 |

osoittavat hänelle paljon huomiota ja hän on kaikille miehille hyvin mukava. Tämä syö miestä. Siksipä en kerro naiselle mitä tunnen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi näin kaikkien kannalta. Ajattele miten paljon se söisi miestä jos pääsisit suhteisiin ja hän jatkaisi mukavana oloa muille.

Vierailija
2/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaikki mukavan naisen ympärillä pyörivät miehet ihmettelee, miksi se on sinkku. Jestas sentään. No liian kauniit ja liian mukavat naiset ei miestä saa, nähty on.

Vierailija
4/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitä jos se nainen pitää sinusta?

Vierailija
5/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs saa!

Vierailija
6/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitten tämä nainen tietäisi että pidät hänestä? Ei hän voi olla ajatustenlukija. Ja miksi naisen pitäisi olla ilkeä miehiä kohtaan, jotka ovat häntä kohtaan ystävällisiä? Mä olen hyvin mukava nainen kaikkia kivoja kohtaan. Mä ainakin olen huomannut, että on olemassa miehiä jotka juttelevat esimerkiksi työpaikalla vain parin naisen kanssa. Omituisinta siinä on se, että nämä naiset eivät ole niitä joista mies oikeasti on kiinnostunut. Onko sulla sama diagnoosi kuin näillä miehillä?

Vierailija
7/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti aio koskaan seurustella?

Vierailija
8/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahimmillaan voisi tapahtua jos puhuisit tälle naiselle? Pelkäätkö ottaa riskejä? Entä jos se nainen luulee että vihaat häntä koska olet ainoa joka ei puhu hänelle sanaakaan?

Vierailija
9/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää sitten että joku veemäinen nainen, joka ei ole kiva kenellekään.

Vierailija
10/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että > etsiä.

Vierailija
11/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun töissä on juuri tuollainen itsestään epävarma mies joka on hyvää pataa vain veemäisten naisten kanssa. Siis sellaisten naisten kanssa, jotka ovat ilkeitä näille mukaville naisille. En siitä ota selvää onko se itsekin sitten lopulta veemäinen perusluonteeltaan vai eikö sillä riitä pokka small talkata kivojen naisten kanssa. Alfat sitten juttelee näille kilteille naisille.

Vierailija
12/12 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun töissä on juuri tuollainen itsestään epävarma mies joka on hyvää pataa vain veemäisten naisten kanssa. Siis sellaisten naisten kanssa, jotka ovat ilkeitä näille mukaville naisille. En siitä ota selvää onko se itsekin sitten lopulta veemäinen perusluonteeltaan vai eikö sillä riitä pokka small talkata kivojen naisten kanssa. Alfat sitten juttelee näille kilteille naisille.

Ja näin se maailma makaa. Itsevarmat miehet ottavat söpöt ja kivat naiset. Lassukat jäävät yksin tai saavat sitten parhaaksi ystäväksi kivoja naisia kyykyttävän Justiinan. Eikä tämä ole naisten vika! Ei me naiset olla loppujen lopuksi olla niin vaikeita. Paitsi että niillä kivoilla naisilla saattaa olla usein mustasukkainen ex! Sillä ne naiset eivät ole niitä jätettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi