Ärräpakettien hinnat nousivat, hah.
Siinä sitä taas sitten ollaan. Miniärräpaketin hinta 4,50e oli mukavan edullinen. Tämän kuun alusta nousi 5,50 euroon. Eipä tuo nyt niin ihmeellisen edullinen enää ole.
Juuri olin innostunut lähettelemään Torissa myytyjä tavaroita miniärräpaketteina. Yhdetkin kaupat on siinä vaiheessa, että rahat ovat tulossa jo tilille, mutta paketti lähettämättä. Taisi tulla euron verran takkiin.
Kiitos vaan Ärrä, ehkä siirryn takaisin Smartpostin asiakkaaksi.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä taas sitten ollaan. Miniärräpaketin hinta 4,50e oli mukavan edullinen. Tämän kuun alusta nousi 5,50 euroon. Eipä tuo nyt niin ihmeellisen edullinen enää ole.
Juuri olin innostunut lähettelemään Torissa myytyjä tavaroita miniärräpaketteina. Yhdetkin kaupat on siinä vaiheessa, että rahat ovat tulossa jo tilille, mutta paketti lähettämättä. Taisi tulla euron verran takkiin.
Kiitos vaan Ärrä, ehkä siirryn takaisin Smartpostin asiakkaaksi.
Sama täällä. Takkiin tuli jo valmiiksi halvasta tuotteesta.
Tulee halvemmaksi ostaa minigrip-pusseja ja runttaa kamat kirjekuoreen ja lähettää kirjeenä.
Kuinka idiootteina ne oikein ihmisiä pitää?! Ensin laitetaan halpa hinta, ja sitten kun on saatu sille suosiota, niin eikun nostetaan, "kyllä ne silti lähettää sillä".
Nuo ärrät on kuitenkin suht harvassa kaupunkien ulkopuolella, niin helpompi sitten laittaa vaikka Smartin kautta, kuin kysellä, että onkos sulla ärrää lähellä...
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Smartpost maksaa?
7,20 taitaa olla se pienin. Joskus sekin oli 6,90.
Pah, yksi halpa pakettimuoto olis kyllä tarvittu.
Perse. Juuri menetin ärräpakettineitsyyteni ja kuvittelin saavani pitkäaikaisen suhteen. Mitä vielä!
Minä pistin ihan hiljattain kirjekuoressa menemään yhden vaatteen, ja lähetyksen hinta olisi ollut yli 3 euroa painon perusteella. Liimasin siihen yhden jonkun 20 pennin postimerkin jostain 80-luvulta ja perille meni. Eivät ilmeisesti ole edes kiinnostuneita noista nykyään. Harvemmin edes näkee että olisi postimerkkiä leimattu kun itselleni tulee kirjeitä.
Voi ei. Tuo 4,5 € Ärrä-paketti on ollut tosi hyvä. 5,5€ on jo liikaa pienelle tavaralle.
Aika törkeä hinnankorotus! Itsekin löysin vasta edullisen paketin, mutta se siitä näköjään.