Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haukkuu ja kiusaa päivittäin

Vierailija
02.04.2016 |

Mies haukkuu ja kiusaa minua melkeinpä ympäri vuorokauden. Hän nimittelee mua alatyylisesti, joskus jopa siten että se menee överiksi. Välillä olen stanan krpä ja välillä stanan kanttura ja toisinaan vtun pskakasa jne. En itse puhu hänelle noin, mutta välillä moitin toki hänen ikävää käytöstään, kun hän komentelee ja määräilee minua jatkuvasti, mutta itse pelaa konsolilla kaiken vapaa-aikansa. Mä en kohta enää jaksa. Joskus tulee mieleeni, että olisi helpompaa vain päästä pois tästä maailmasta kokonaan. Ainakin tekisin mieheni tyytyväiseksi. Hän pelkää hysteerisesti avioeroa, sillä meillä ei ole avioehtoa, vaikka olen luvannut olla pyytämättä ositusta. Mies yrittää murtaa minua koko ajan. Pelkään, että hän paraikaa heittelee tavaroitani roskikseen, kuten hän on uhannut, kun olen käymässä poissa kotoa. Aamulla kun jouduin heräämään aikaisin, enkä saanut yöllä nukuttua, hän sanoi, että "paha saa palkkansa". Siis minä vai? Miksi hän kiusaa minua; miksi ei päästä pois? :( En ole haukkunut häntä samaan tyyliin; tosin valitettavasti pidän häntä persoonallisuushäiriöisenä ja olen sanonut sen. Mies hyökkää päälleni, jos sanon jotain sellaistakin. Mutta kun hän käyttäytyy aivan kuin sellaiset, joilta puuttuu omatunto. Miten voisin puolustautua? En kohta enää jaksa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun nukkumaan lattialla ja vähät jäljellä olevat (arvokkaimmat) tavarani ovat lattialla patjan vieressä muovipusseissa, kun muutin suurimman osan tavaroista pois, kun toivoin, että saisin viimein muuttaa. Miehen mielestä mun ei pitäisi edes saada omistaa mitään, kun hänellä itselläänkään ei ole paljoa irtaimistoa. Ei ole ainoatakaan kaappia, johon voison laittaa tavarani, sillä miehen mielestä mulla ei saa olla mitään ja kaikki tavarani hän voi talloa, rikkoa ja heitellä ympäriinsä tai roskikseen milloin tahansa. Mieheltä pitää kysyä lupa suihkussakäyntiin jne., kun olen hänen talossaan "vieraana" (olen siis hänen aviovaimonsa). Maksan silti koko vastikkeen ja puolet juoksevista kuluista. Ihan kamala tilanne! :(

Vierailija
2/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa minulta sympatiaa. En ymmärrä miksi et vain lähde ja miksi helvetissä tarvitset miehen lupaa mihinkään? Niin makaa kuin petaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin tästä ei oikein ole ulospääsyä edes. Viikot kuluvat ja elän miehen armoilla. Välillä hän kieltää minua menemästä töihin ja vetoaa joihinkin tekosyihin. Mun pitäisi naisena nöyrtyä hänen kaikkiin oikkuihinsa tai muuten hän voi koska tahansa saada raivarin ja uhata heitellä mua tavaroilla tai rikkoa paikkoja. Olen aivan loppu. Onneksi olen nyt toisessa paikassa, mutta illaksi pitää taas mennä kotiin.

Vierailija
4/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama provo täällä taas.

Vierailija
5/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on useasti yrittänyt kannustaa mua itsariin. Sanoo, että "se olisi meille kaikille parempi" kerrankin lempeällä äänellä ja saattaa jopa halata minua. Mun läheiset ovat mulle vihaisia, kun en pääse tilanteesta orti, mutta he eivät tajua, kuinka rikki ja jumissa olen. Joka päivä on vain selviytymiskamppailua ja sitä, kun odotan iltaa, että saisi vain nukkua ja unohtaa kaiken muutamaksi tunniksi ennen seuraavan päivän selviytymiskamppailua. Pakko elellä päivä kerrallaan ja rukoilla, että mies muuttuisi.

Vierailija
6/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä olet edelleen tuollaisen miehen kanssa, koska...? Ryhdistäydy, ota ero ja unohda kaikki hänelle tehdyt lupaukset. Eli omaisuus puoliksi. Älä katso tuommoista miestä enää hetkeäkään.

Vierailija
7/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä haluan pitää sanani, sillä haluan idealistisesti, että mies oppisi jotain elämästä. Että se hänen haukkumansa surkea, varaton naisriepu ei halua niitä hänen satojatuhansiaan, vaikka saisi, vaan pitää sanansa. Olen hänelle luvannut suullisesti niin ja pidän sanani, toisin kuin opportunisti aviomieheni, joka muuttaa mielipidettään fiiliksen mukaan. Olen mieluummin vaikka täysin varaton, mutta kunniallinen siitä, että pidän lupaukseni - toisin kuin mieheni.

Vierailija
8/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mulla on marttyyrisyndroomaa varmaan, mutta pakko sen miehen on jossain vaiheessa heltyä ja armahtaa mut varmaankin? En ole tosin vielä nähnyt sellaisesta merkkejä, vaan hän on kylmä kuin kivi.

Vierailija
9/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.facebook.com/opaskirja.juoksukengat/

http://eroonnarsistista.com/

Jos jollain lukijalla oikeasti ois tollanen ongelma niin tässä vastaus: kyseessä viidennen asteen narsisti. Tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa. He ovat manipuloineet kumppaninsa hulluuteen ja tunteeseen, ettei tilanteesta ole ulospääsyä. Uskomatonta, mutta totta!

Vierailija
10/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas

Vierailija
11/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus taitaa olla ihan yhtä hullu kuin se äitijankkaaja. Samaa valitusta päivästä toiseen, mutta mitään ei tapahdu.

Vierailija
12/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä--> N C eli no contact on ainoa keino päästä miehestä eroon.

Leikkiä mahdollisimman tylsää ihmistä pakollisissa erokeskusteluissa, ja olla ottamatta kontaktia mieheen, vaikka haluaisi.

Vaikka se hirveä paniikkihäiriö iskisi, etten pärjää yksin.

Mies kyllä tulee erossa pitämään puolensa rahoista, ei todellakaan tule tarjoamaan mitään. Minä menetin juurikin satoja tuhansia, kun en tietämättäni taistellut loppuun asti.

Oikeus olisi ollut saada puolet. Suostuin allekirjottaan mitättömän summan.

Mulla oli just sama periaate, että minähän en ole rahojen perään.

Leikin epäitsekästä ja luulin sillä opettavani narsistia..

Paskan marjat!

Sitten kun paskasta oli päässy eroon, tajusi et olis voinu puolensakin pitää. Parikymmentä vuotta yhdessä omaisuutta kerätty, sinne jäi.

Vierailija
13/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauteen kirjoitti:

Vielä--> N C eli no contact on ainoa keino päästä miehestä eroon.

Leikkiä mahdollisimman tylsää ihmistä pakollisissa erokeskusteluissa, ja olla ottamatta kontaktia mieheen, vaikka haluaisi.

Vaikka se hirveä paniikkihäiriö iskisi, etten pärjää yksin.

Mies kyllä tulee erossa pitämään puolensa rahoista, ei todellakaan tule tarjoamaan mitään. Minä menetin juurikin satoja tuhansia, kun en tietämättäni taistellut loppuun asti.

Oikeus olisi ollut saada puolet. Suostuin allekirjottaan mitättömän summan.

Mulla oli just sama periaate, että minähän en ole rahojen perään.

Leikin epäitsekästä ja luulin sillä opettavani narsistia..

Paskan marjat!

Sitten kun paskasta oli päässy eroon, tajusi et olis voinu puolensakin pitää. Parikymmentä vuotta yhdessä omaisuutta kerätty, sinne jäi.

Kiitos tästä kommentista. Nimittäin tunnistan itseni samoista ajatuskuluista täysin. Täytyy vain pitää päänsä kylmänä hänen kanssaan, niin ehkä hän havahtuu siihen ja sitten hänen kanssaan voi järkeväati kommunikoida edes hetken. Ja tosiaan ei hän opi hyvästä esimerkistä - hän pitää minua vain typeränä, kun uhraudun ja hyväksikäyttää vain enemmän. Ja tosiaan olen auttanut häntä keräämään sitä hänen omaisuuttaan, sillä mm. hän ostatti auton puoliksi kanssaan; mun nimeni oli kuulemma "pakko" saada papereihin ja kun haluaisin omistajuudesta eroon, niin se ei käy. Oma pienempi palkkani on kulunut viimeistä senttiä myöten ja hän itse laittaa kaiken ylimääräisen talteen osakkeisiin. Sillä kulut on laitettu puoliksi tulotasosta huolimatta jopa sellaisessa tilanteessa, kun olin vähän aikaa Kelan tuilla ja hän tienasi lähes 10000/kk bruttona. Itse sitten tein velkaa luottokortille ja makselin niitä pitkään pois töihin palattuani. Armoa ei tullut, vaikka siis tein sen uhrauksen miehenkin hyväksi tuolloin. Sen sijaan haukkumista olen saanut ihan kaikesta ja jos aihetta ei olisi, niin mies keksii aiheen kyllä vaikka tyhjästä. :/ Kun mies käy joskus viikonloput jossain, niin saan aina tehtäväkseni siivota asunnon huolellisesti ja kun hän palaa, niin hän aina haukkuu tuloksen, vaikka olisin kuurannut lattiat jne. juuri ennen hänen saapumistaan. Jne.

Vierailija
14/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, joko jäädä suhteeseen kitumaan (kiduttamistahan tuo on mitä miehesi tekee) ikuisiksi ajoiksi, tai lähteä ja elää loppuelämäsi onnellista elämää. Päätös on yksin sinun käsissäsi, kukaan muu sitä ei puolestasi voi tehdä.

Vierailija
15/15 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö välitä lapsista sen verran, että pelastat heidät?

Ajattelet nyt vain omaa oloasi ja pelkoasi?:(

Tuolla menolla tulet menettämään lapset.

1. asia on suojella lapsia!