Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujot naiset olette miehen löytäneet

gskfriika
01.04.2016 |

?? Itse olen ujo, epävarma, jännitän tilanteissa, miehet ei lähesty. Itse en uskalla lähestyä. Nettideittailusta olen kuulut vain huonoja juttuja. Miten ujo epävarma nainen löytää miehen?(ja kunnollisen sellaisen?)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos ujo on jo keski-ikää lähestyvä, eronnut, eikä halua tuhlata aikaa mihinkään laastarisuhteisiin.

No sitten muilla on lupa sanoa, että sinulla sentään on ollut suhde.

Miksi niiden, joilla ei ole vielä ollut yhtäkään, pitäisi auttaa ja sääliä sinua?

Ylipäätään on huomaavaista auttaa ihmisiä. Eikä se riitä, että saa jonkun, kun sen jonkun kanssa olisi kiva myös pystyä elää onnellista elämää. Siksi kynnys on todella korkealla nykyisin.

Vierailija
62/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO NE PLAYERIT VAAN TULEEE JUTTUSILLE MUTTA KUKA NIITÄ NYT HALUAIS?????!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieheni vain runnoi ujouden läpi :) Minua kiusattiin pienenä/nuorena paljon varsinkin poikien taholta ja aloin ajattelemaan, että olen tyhmä ja ruma ja kukaan mies ei ikinä voisi kiinnostua minusta. Myöhemmin ilmeisesti puhkesin kukkaan ja monikin mies tuli juttelemaan, mutta olin niin uskomattoman ujo ja itsetuntoni oli huono ja vain punastelin ja änkytin kun yritin jutella heidän kanssaan. Minusta varmasti sai jotenkin ylpeän ja välinpitämättömän kuvan vaikka olin vain tuhottoman ujo. Mieheni tapasin baarissa, hän tuli juttelemaan minulle. Hänen kanssaan oli jotenkin luontevaa jutella heti alusta lähtien, ehkä senkin vuoksi, että en aluksi kiinnostunut hänestä. Hänen kanssaan oli vain helppo olla. Pidettiin yhteyttä myöhemmin ja mies pääsi suojamuurien läpi. Alettiin seurustella ja minunkin tunteeni muuttuivat täysin. Nyt olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta. Edelleen joidenkin miesten kanssa minun on vaikea jutella, mutta joidenkin miespuolisten työkavereiden kanssa saatetaan jutella pitkäänkin ja heittää läppää. Ehkä joidenkin kanssa vain kemiat kohtaa ja heidän kanssaan on helppo olla :)

Tähänkin voi vain sanoa, että onnekas olet.

Vierailija
64/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erottaa ujon ja vihaisen / tympeän naisen? 

Vierailija
65/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä

Vierailija
66/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Ei oikein mitenkään jos ei ole ujo sillä tavalla, että punastelee ja kainosti hymyillen luo lyhyitä katseita (en usko, että tämän tyyppisillä naisilla olisi ongelmia löytää mies). 

Vierailija
67/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni huomion poikanen tähän kohtaan. Moni sanoo samaa eli mies on ensin lähestynyt heitä. Joten hirveästi ei ilmeisesti ole tehtävissä paitsi olemalla läsnä ja jotenkin edes yrittää kommunikoida, jos tilanne tulee.

Vierailija
68/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Ei oikein mitenkään jos ei ole ujo sillä tavalla, että punastelee ja kainosti hymyillen luo lyhyitä katseita (en usko, että tämän tyyppisillä naisilla olisi ongelmia löytää mies). 

todellakiin on ongelmia.

Vierailija
69/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sesiitäsitten kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

todellakiin on ongelmia.

Ai vaikka olet ujo tuollaisella 'söpöllä' tavalla?

Ymmärrän että viivasuu-ujona voi olla ongelmia. 

Vierailija
70/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sesiitäsitten kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

todellakiin on ongelmia.

Ai vaikka olet ujo tuollaisella 'söpöllä' tavalla?

Ymmärrän että viivasuu-ujona voi olla ongelmia. 

miehet ei tule juttelemaan,jos tulee punastelen ja änkytän ja miehet pakenee

Vierailija
71/74 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mieheni vain runnoi ujouden läpi :) Minua kiusattiin pienenä/nuorena paljon varsinkin poikien taholta ja aloin ajattelemaan, että olen tyhmä ja ruma ja kukaan mies ei ikinä voisi kiinnostua minusta. Myöhemmin ilmeisesti puhkesin kukkaan ja monikin mies tuli juttelemaan, mutta olin niin uskomattoman ujo ja itsetuntoni oli huono ja vain punastelin ja änkytin kun yritin jutella heidän kanssaan. Minusta varmasti sai jotenkin ylpeän ja välinpitämättömän kuvan vaikka olin vain tuhottoman ujo. Mieheni tapasin baarissa, hän tuli juttelemaan minulle. Hänen kanssaan oli jotenkin luontevaa jutella heti alusta lähtien, ehkä senkin vuoksi, että en aluksi kiinnostunut hänestä. Hänen kanssaan oli vain helppo olla. Pidettiin yhteyttä myöhemmin ja mies pääsi suojamuurien läpi. Alettiin seurustella ja minunkin tunteeni muuttuivat täysin. Nyt olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta. Edelleen joidenkin miesten kanssa minun on vaikea jutella, mutta joidenkin miespuolisten työkavereiden kanssa saatetaan jutella pitkäänkin ja heittää läppää. Ehkä joidenkin kanssa vain kemiat kohtaa ja heidän kanssaan on helppo olla :)

Tähänkin voi vain sanoa, että onnekas olet.

Tiedän kyllä :) Jos olisi asia itsestäni ollut kiinni, niin olisin ihan varmasti sinkku edelleen. t. 55

Vierailija
72/74 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
73/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos meneekin baariin ilman meikkejä, kuten täällä yleensä. Ja perusvaatteet päällä.

Vierailija
74/74 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetysti, vielä sanottiin pahasti hänestä, ylläri, hän olikin hyväsydäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi