Miten ujot naiset olette miehen löytäneet
?? Itse olen ujo, epävarma, jännitän tilanteissa, miehet ei lähesty. Itse en uskalla lähestyä. Nettideittailusta olen kuulut vain huonoja juttuja. Miten ujo epävarma nainen löytää miehen?(ja kunnollisen sellaisen?)
Kommentit (74)
miehet kommentoi aina että ujon naisen on helppo löytää mies.mutta jos ei netistä halua etsiä ja jos miehet ei lähesty niin miten se on helppoa???
No minä olen löytänyt baarista nykyisen ja jonkun muunkin.Netin kautta tapailin joitakin ja tuttujen kautta on järjestynyt jotkut treffit. Vuoden olin välissä sinkkuna, nyt ei ole kymmeneen vuoteen tarvinnut tapailla muita.
Lisään vielä, ettei ole tarvinnut tehdä aloitetta, että paremminkin miehet ovat löytäneet minut. En uskaltaisi ketään alkaa iskeäkään.
Äskeinen baarista miehen löytänyt
3: Älä nyt hyvänen aika usko niitä "miehiä", jotka täällä trollaa.
Tuut vetää mua hihasta ja sanot ''ota mut nyt'' niin minä työnnän sinut puuta vasten ja suutelen suutasi ja kaulaasi. Nostan sen jälkeen sinut syliini ja rakastelen puuta vasten.
Mä olen löytänyt kaikki mieheni ravintolasta.
Olen niin ujo, että rentouduin vain alkoholin kanssa. Silloin voin olla ihan oma itseni. Toki jos juon liikaa, musta tulee kaikkea muuta kuin oma itseni, mutta sitä yritän aina välttää.
Oletteko te miehen baarista löytäneet kuinka ujoja? Tutustun minäkin viihteellä miehiin, koska olen hiprakassa ja rento, mutta kun niiden miesten kanssa on pitänyt nähdä seuraavalla viikolla selvänä oikeilla treffeillä... Ihmetys on suuri kun se iloinen, puhelias nainen osoittautuukin varautuneeksi ja hiljaisemmaksi.
Itse löysin netistä :) Kyllä sieltä niitä satunnaisia helmiäkin löytyy <3
Työkaverilla oli näppinsä pelissä. Sehän oli tietysti lopulta sattumaa, että kiinnostuttiin toisistamme, eikä homma jäänyt siihen yhteen tapaamiseen.
Niin ja tänä kesänä kolmas hääpäivä :) t. 10
Entä, jos ujo on jo keski-ikää lähestyvä, eronnut, eikä halua tuhlata aikaa mihinkään laastarisuhteisiin.
Minä löysin mieheni Tinderistä. :D Laitoin sinne profiilin ihan läpällä, mutta sitten sattuikin kohdalle hyvä tyyppi. Olemme seurustelleet nyt noin 1,5 vuotta ja muutimme syksyllä yhteen.
Olen myös hiljainen, ujo ja epävarma ihminen. Minun on helpompi kommunikoida kirjoittamalla. Siksi tuntui aika luonnolliselta jutella ensin vain Tinderissä viestien välityksellä. Oli myös helpompi tavata ensimmäisen kerran, kun toinen ei enää ollut täysin vieras.
Ei se mitään kummempaa ole vaatinut. Ehkä olen aika nätti mut siis mulla on riittänyt kun olen katsellut jotain miestä tai vastannut miehen katseeseen. Sitten mies tulee juttelemaan ja joka lauseen jälkeen uskallan vastata useammalla ja useammalla sanalla niin kyllä se siitä on sitten lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään kummempaa ole vaatinut. Ehkä olen aika nätti mut siis mulla on riittänyt kun olen katsellut jotain miestä tai vastannut miehen katseeseen. Sitten mies tulee juttelemaan ja joka lauseen jälkeen uskallan vastata useammalla ja useammalla sanalla niin kyllä se siitä on sitten lähtenyt.
Sua sitten on onnistanut :)
Nainen kuin nainen löytää miehen kun menee baariin ja valkkaa iskemään tulevista parhaimman. Jos vähän viitsii panostaa ulkonäköönsä ja laittaa sen parhaimman näköisen mekkonsa (tms.) ja vähän meikkiä naamariin, niin ei pitäisi olla ongelmaa löytää mies. Miehethän ne aloitteet ja muun työn joutuu tekemään muutenkin.
Netistä löysin exän jonka kanssa oltiin yhdessä kolme vuotta. Nyt olen pyytänyt kavereita järjestämään treffejä. Olen jutellut vaikka Facebookissa tai whatsappissa ennen tapaamista jonkun aikaa niin sellainen tutustuminen ennen tapaamista vähän lieventää jännitystä. Olen myös ollut kaverin kuona illanistujaisissa johon on tullut myös kiva mies jonka kanssa ollaan myöhemmin juteltu Facebookissa ja joskus johtaa keskustelut treffeihin mutta ei aina. Usein on enemmän ongelmana se että ei oikein löydy sellaista miestä johon ihastuisi tai jos löytyy niin mies ei olekaan kiinnostunut :D
Supsittelen tuota somea ja kysyä kavereilta jos heillä olisi tiedossa joku kiva. Mielestäni baarit on todella huono paikka löytää mies. Siellä jännitän todella paljon jos joku tulee juttelemaan. Vaikka olisi kivannäköinen niin sellainen small talk täysin tuntemattoman kanssa ja "haku päällä" paineessa vetää itseni ihan lukkoon. Mutta tämä on vain minun näkökulma. Netissä on helpompaa kun ehtii vähän aikaa miettiä mitä kirjoittaa. Kasvokkain voi jännittäessä möläyttää jotain ihan hölmöä tai mennä lukkoon ja antaa itsestään kuvan ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuin nainen löytää miehen kun menee baariin ja valkkaa iskemään tulevista parhaimman. Jos vähän viitsii panostaa ulkonäköönsä ja laittaa sen parhaimman näköisen mekkonsa (tms.) ja vähän meikkiä naamariin, niin ei pitäisi olla ongelmaa löytää mies. Miehethän ne aloitteet ja muun työn joutuu tekemään muutenkin.
Mitä iloa ujona naisena on saada illassa viiden miehen numerot ja käydä treffeillä seuraavalla viikolla kun yhdellekään miehelle ei ole riittävän puhelias?
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos ujo on jo keski-ikää lähestyvä, eronnut, eikä halua tuhlata aikaa mihinkään laastarisuhteisiin.
No sitten muilla on lupa sanoa, että sinulla sentään on ollut suhde.
Miksi niiden, joilla ei ole vielä ollut yhtäkään, pitäisi auttaa ja sääliä sinua?
Tämä kiinnostaisi minuakin.