Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä suuttui kun löysi vibraattorini

Vierailija
01.04.2016 |

Se ei ole edes mikään iso, n. 15cm ja sillä aina yleensä hyväilen vain klitorista koska poikaystävä on määrännyt, että en saa laittaa sisälleni muuta kuin sormet tai hänen kalunsa.

Halusin kuitenkin kokeilla miltä se tuntuu sisällä ja tuntuihan se, todella hyvältä Miten selitän tämän?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä vaikka, että sulla on oikeus itse päättää mitä pistät sisällesi. Poikaystävälläsi ei ole sitä oikeutta määrätä.

Vierailija
2/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selität minkä, mitä vittua sä nyt selität. Työnnät sen dildon ukon perseeseen ja nautitte, siinä ratkaisu.

-Jorma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä nuoria!

Vierailija
4/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lle pitäisi saada Ilmiselvä trolli -nappi, joka riittävän monen painettua pyyhkäisisi nämä ö-luokan trollit bittiavaruuden ulkokehille.

Vierailija
5/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stana! Tää on aprillia tai porvoosta päivää..onhan.

Siis ei kai kukaan toisen pimppiä määrää mitä sinne laitetaan 😮

Suosittelen jättämään noin sairaan yksilön.

Oikeesti!

Itse elän etäsuhteessa. MIESystäväni aina sanoo että dildoile ihmeessä. Itse en halua kun dildot on liian kovia makuuni.

Vierailija
6/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa jos olisit joutusit imemään mun kullia 1h putkeen rankkariksi.

Vierailija
7/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko poikaystäväsi omaisuutta?

Vierailija
8/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole edes mikään iso, n. 15cm ja sillä aina yleensä hyväilen vain klitorista koska poikaystävä on määrännyt, että en saa laittaa sisälleni muuta kuin sormet tai hänen kalunsa.

Halusin kuitenkin kokeilla miltä se tuntuu sisällä ja tuntuihan se, todella hyvältä Miten selitän tämän?

Anot polvillasi anteeksi ja lupaat ottaa suihin joka päivä kuukauden ajan.

Vierailija
9/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu poikaystävällesi mitä sisääsi laitat, kunhan se ei ole vieraan miehen penis tai vieraan naisen sormet etc. Sinun ei tarvitse selitellä hänelle sun henk. kohtaisista puuhistasi. Voithan aina sanoa että olet hankkinut sen sinkkupäivilläsi ja se on jäänyt pyörimään kaappiin etkä viitsi heittää sitä pois kun oli niin kalliskin. Ehdota miehellesi että voisitte leikkiä sillä yhdessä.

Vierailija
10/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti!

Itse elän etäsuhteessa. MIESystäväni aina sanoo että dildoile ihmeessä. Itse en halua kun dildot on liian kovia makuuni.

Mun taikashauva olis varmasti sopivan pehmeä ja kova sun makuun..

Vierailija
11/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että poikaystäväsi on määrännyt...sähän saat laittaa sisääs vaikka 30cm megadildon jos haluat, se on sun päätös. Ei sun poikaystävän. Ei kuulosta kovin terveeltä suhteelta.

Vierailija
12/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti!

Mun taikashauva olis varmasti sopivan pehmeä ja kova sun makuun..

Ei kiitos. Miesystävän 20 cm passaa hyvin ja sormet kelpaa siinä välissä 😆

Vierailija
13/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että poikaystäväsi on määrännyt...sähän saat laittaa sisääs vaikka 30cm megadildon jos haluat, se on sun päätös. Ei sun poikaystävän. Ei kuulosta kovin terveeltä suhteelta.

Yhdellä naisella jonka kanssa seurustelin oli megadildo kirjahyllyssä esillä. Käsivarren kokoinen tekomuna.

Vierailija
14/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta poikakaverille tekopillu niin eiköhän oo tyytyväinen ja ymmärrä paremmin sinua

Vierailija
15/18 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulle on OK.että sinulla ei ole oikeutta määrätä omasta ruumiisstasi,vaan määräysvalta on poikaystävällä,niin sitten hyväksyt sen että et tunge sisääsi muuta kuin sormet ja kalun.

Jos taas tajuat,kuinka häiriintynyt poikaystäväsi on,lemppaa hänet ja parempaa miestä odotellessa työnnät sisääsi mitä mieli tekee.

Ongelma ratkaistu!

Vierailija
16/18 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi mitään kieltoja.

Vierailija
17/18 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse ostanut tyttöystävälleni (nykyisin jo vaimoni) dildon ja muitakin seksileluja. Ja hän todellakin saa dildotella itseään niin paljon kuin haluaa! Toki toivon että myös oma fallokseni saa työntyä häneen vulvaansa mahdollisimman usein.

Vierailija
18/18 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hankki mulle vibran että saan oman hetken ihan itseni kanssa, mikäs sen mukavampaa kuin antava mies :D seksi on meillä molemmilla se suhteen ykkös asia joten siihen panostetaan nyt kun ollaan nuoria. Ottakaa opiksi ja nauttikaa itse tai äijäs kanssa, elekää pettäkö ja vinkuko joka asiasta. Anna neiti sinäki klittes nauttia se on sun pimpsa.pettää ei saa mutta nauttia pitää.