Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!!! Mun pitäisi laittautua illanistujaisiin mutta EN OSAA!

Vierailija
01.04.2016 |

Tilanne on tämä: naama on samanmallinen kuin Liv Tylerilla, hiukset on hieman olkapäiden yli, lasimaiset ja suht runsaat. MITEN mä laitan mun hiukset niin että ne sopii mun kasvoihin?
Meikata en osaa enkä kolmessa tunnissa kerkeäkään, mutta mitä mä laitan päälle? Jos mun vaatekaapista vaikka löytyisi jotain muodikasta ja jotain, mikä sopii vartalolle joka on keskeltä pyöreä ja muualta tasaisen taikinainen (165cm/80kg)?
Mitä baariin puetaan päälle? Farkkuja en edes omista :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja takaraivoa mulla ei ole ollenkaan, vaan olen ihan hirveän näköinen sivulta päin katsottuna. Jotenkin osaan hiuksilla huijata itselleni kauniin pään muodon, mutten koskaan silloin kun olen menossa oikeasti jonnekin. Ap

Vierailija
2/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lämpörullia tai kiharrinta? Kokeile tehdä sellaiset isot kiharat, ne tasapainottaa pitkää kasvojen mallia ja takaraivottomuutta. Suoristusraudallakin saa kiharat, youtube on täynnä videoita. Laita mikä tahansa imarteleva alaosa  ja löysempi yläosa. Muutama koru niin näytät jo baarikelpoiselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin ostamassa kevään kunniaks jonku kivan mekon :) joku klassinen, helma polveen tai yli. Ja sellainen, jota voisit käyttää kesälläkin muuten vaan! Ettet osta vaan yhtä iltaa varten. Sukkikset jos haluat, ei välttämättä tartte jos meet taksilla baarista kotiin. Jalkaan korolliset nilkkurit tai avokkaat, jotka voi vaikka vaihtaa baarin narikassa! Toki matalatkin kengät käy! Nykyään näkee mekkojen kanssa jopa tennareita.

Mekon kaveriks joku rento bleiseri. Mulla on sellainen "ovetsize" bleiseri joka menee farkkujen ja mekkojen kanssa :)

Käytä tukallesi ihmeessä sitä kikkaa, millä saat pään muotosi kauniiksi! Tee tukkaasi hieman laineita tai sitten suorista, kummasta pidät enemmän.

Yritä luoda itsellesi sellainen freesi look, jossa viihdyt! Meikkaa kevyesti meikkivoiteella ja vähän aurinkopuuterilla tai poskipunalla korostaen. Käytä vaaleaa luomaria, niin meikkimokilta ja suttuisuudelta välttyy. Jos sulla on pitkät ripset, niin laita ripsarilla näyttävät ripset! Sitten joku vaalea huulipuna tai kiilto huuliin!

Toivottavasti sait jotain vinkkejä!:)

Vierailija
4/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vähän tietää, mitä sieltä vaatekaapista löytyy. Kietasumekkoja, suoriahousuja ja paitapuseroita, vai mitä?

Vierailija
5/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis vähän tietää, mitä sieltä vaatekaapista löytyy. Kietasumekkoja, suoriahousuja ja paitapuseroita, vai mitä?

Muutamat mustat pillihousut, löysiä tylsiä paitoja (imetin vielä kaksi viikkoa sitten niin ne on muutenkin niin nähtyjä ja kuluneita), kaksi tummansinistä tekokuitumekkoa ja yksi vaalea kukallinen mekko ja yksi raidallinen neulemekko. Paitapuseroita en omista. Yksi jakku on, mutta se ei mene kiinni *nolo*

ap

Ps. En enää kerkeä kauppaan! Ja ei ole lämpörullia eikä aurinkopuuteria eikä meikkivoidetta.

Vierailija
6/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulemekko kuullostaa kivalta! Oisko sulla siihen esim jotain näyttävää korua ja iltalaukkua?

Jakun ei tarvitse välttämättä mennä kiinni!

Vierailija
7/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään toppia? Ei tartte olla kummonen. Jos laitat mustat pillisi, topin ja jakun siihen päälle auki. Jos löytyy jotain koruja yms niin laita niitä lisäksi!

Vierailija
8/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Laittaisin siisteimmät pillihousut ja kääntäisin vähän lahkeita kaksinkerroin. Balleriinat jalkaan ja sit katsoisin peilistä siihen sopivan yläosan. Käytä mielikuvitusta ja katso mikä sopii sun tyyliin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamat mustat pillihousut, löysiä tylsiä paitoja (imetin vielä kaksi viikkoa sitten niin ne on muutenkin niin nähtyjä ja kuluneita), kaksi tummansinistä tekokuitumekkoa ja yksi vaalea kukallinen mekko ja yksi raidallinen neulemekko. Paitapuseroita en omista. Yksi jakku on, mutta se ei mene kiinni *nolo*

ap

Ps. En enää kerkeä kauppaan! Ja ei ole lämpörullia eikä aurinkopuuteria eikä meikkivoidetta.

Vierailija
9/9 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Laita se neulemekko ja ehdottomasti sukkahousut sen kanssa! Meikiksi pelkkää ripsiväriä, vaalea luomiväri yksinään näyttää hirveältä, puuteria ei kannata laittaa jos sen alla ei ole meikkivoidetta. Kulmakynää voisit laittaa, jos sellaisen omistat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi